هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

نحوه رسیدگی به میهمانان VIP هتل - بخش اول


شناسایی این دسته از میهمانان و همچنین اطلاع همکاران شاغل در هتل از اینکه یک میهمان، میهمانی ویژه است در کنار رعایت استانداردهای عمومی در رابطه با میهمانان VIP بسیار مهم است. ابتدا بایستی حداقل استانداردها را رعایت و سپس با خلاقیت ترکیب نمود.

این اصطلاح مخفف کلمه Very Important Person به معنای افراد خیلی مهم از قبیل: افراد مشهورنظیر ورزشکاران و هنرمندان، روسای  شرکت‌های بزرگ، مدیران دولتی، میهمانان وفادار، تصمیم‌گیرندگان سازمان‌های بزرگ و ... است.

نکته مهم در رابطه با ارائه خدمات به میهمانان VIP این است که پرسنل تمامی بخش‌های هتل بایستی نسبت به استانداردها و نحوه برخورد و سرویس‌دهی به این نوع از میهمانان آگاهی داشته باشند.

سرویس‌دهی به میهمانان  VIP از پشت میز پذیرش شروع می‌شود و تمامی واحدهای هتل باید دارای فرآیند کاری مشخص شده‌ای برای نحوه انجام کار در رابطه به میهمان VIP باشند.

در بخش‌های بعدی استانداردهای نحوه انجام کار در رابطه با میهمانان VIP معرفی خواهد شد.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.