هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

رموز موفقیت وب سایت هتل ها در بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک- بخش اول


    -تغییرات در مفاهیم و ماهیت گردشگری از گذشته تا کنون و تبدیل گردشگری سازماندهی شده انبوه و غیر منعطف به گردشگری مبتنی بر توجه به نیازهای فردی و اهمیت خلاقیت در تولید ،بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و ماهیت اطلاعات محور آن شاید دلایل رشد استفاده از اینترنت در صنعت گردشگری در حال حاضر می باشد . پیشرفت های اخیر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) ، چشم اندازی جدید پیش روی ارتباطات انسانی ایجاد نموده است. این تکنولوژی ها امکان تبادل سریع اطلاعات را در اشکال مختلفی چون متون ،تصاویر و صدا بیش از پیش فراهم نموده که این موضوع تاثیرات فراوانی بر نحوه ارتباطات و تعامل میان خرده فروشان ،گردشگران و دولت های حاکم بر عرصه کسب و کار به  جای نهاده است .
    - اینترنت به عنوان مهمترین کانال توزیع در تجارت الکترونیک ،صاحبان کسب و کار و فعالین صنعت گردشگری را مجبور به تغییر روش ها و فرآیند ها و بهر ه برداری از واقعیت های کسب و کار جدید نموده است . واقعیت هایی که سبب افزایش سرعت انتقال اطلاعات ، کم کردن هزینه های بازاریابی و بهبود فرآیند تصمیم گیری گردشگران گردیده است . 
      -امروزه هتل ها به عنوان یکی از مهمترین بخش های عملیاتی  در صنعت گردشگری بیش از گذشته نیازمند استفاده از اینترنت به منظور ارائه خدمات آنی و در دسترس می باشند. برابر گزارش های منتشر شده شورای جهانی سفر و گردشگری بالغ بر 90 درصد گردشگران در جستجوی های خود از اینترنت به منظور کسب اطلاعات و رزرو هتل استفاده می نمایند . اهمیت استفاده هتل ها از تکنیک های تجارت الکترونیک امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
   - وب سایت ها در حقیقت ویترین هتل و به عنوان بهترین نمایندگان فروش می توانند با تنظیم سازو کار مناسب ، جستجو گران اینترنتی را به خریداران خدمات هتلی تبدیل نمایند. در همین راستا و به جهت موفقیت بیشتر وب سایت ها در بازاریابی و فروش پیشنهاداتی مطرح می گردد :
ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.