هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

رموز موفقیت وب سایت هتل ها در بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک- بخش دوم

‍ - اعتبار سازی در وب سایت ها : 

         اعتبار سازی یکی از رموز موفقیت در بازاریابی و فروش کالا و خدمات بوده و مدیران هتل می بایست با توجه ویژه به این مولفه به آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارها در جذب مخاطبان توجه ویژه نمایند. اتصال وب سایت هتل ها به شبکه های اجتماعی ، نمایش نظرات میهمانان در صفحه اصلی و اتصال آنها به سایت های مشاور بین المللی همچون"TRIPADVISOR"  نمونه هایی از روش های اعتبار سازی برای وب سایت هتل ها می باشند. 

- پیش بینی انجام عملیات CHECK IN  و  CHECK OUT و حتی انتخاب اتاق در وب سایت ها : 

                             هدف اصلی در تجارت الکترونیک ،کاهش فرآیندهای خرید می باشد. به حداقل رسانی فرآیند عملیات پذیرش و خروج مهمانان  و حتی امکان انتخاب اتاق در بستر سایت در کنار پرهیز از پرسش سوالات اضافی ، پیش بینی امکان تکمیل خودکار اطلاعات (AUTOFILL ) که با ورود کد ملی یا کدپستی بخشی از اطلاعات بصورت خودکار مانند کشور یا شهر محل اقامت  در فیلد های مربوطه پدیدار گردیده و در نهایت اعمال سیاست های سخاوتمندانه در عملیات خروج میهمان و حسن نیت داشتن در قبول پاسخ ها و عدم پیگیری و جستجو برای رسیدن به واقعیت ، از روش های پیشنهادی به منظور سهولت در فرآیند ورود و خروج میهمان می باشند. 

- نمایش حد اعلای خدمات به مشتری( CUSTOMER SERVICE ) : 

                                 مزیت استفاده از تجارت الکترونیک در هتل داری ، در دسترس بودن و پاسخگویی آنی به سوالات احتمالی میهمانان می باشد که از طریق پیش بینی سوالات متداول و پاسخگویی بی واسطه و ارائه خدمات به مشتریان محقق می گردد . در این راستا لازم است نسبت به استقرار سیستم تلفنی پشتیبان 24 ساعته ، ایمیل های پشتیبانی کننده و حتی قابلیت مکالمه زنده            (  ONLINE CHAT ) در وب سایت تمهیدات لازم پیش بینی گردد. 

-قابلیت هدایت آسان و سریع در وب سایت ها  : 

                          جستجوگران اگر اطلاعاتی را که به دنبالش هستند در وب سایت هتل شما نیابند قطعا اقدامی جهت رزرو اتاق نیز نخواهند کرد چراکه قابلیت هدایت جزء مهمی از تجربه کاربر و تجربه کاربر نیز بخش مهمی از یک تجارت الکترونیک موفق می باشد لذا برای تحقق اهداف ذکر شده می بایست فهرست اطلاعات ساختار یافته و برچسب گذاری شده بوده و حتی در انتخاب ساختار URL  باید از ساختار متناسب و آسان مانند : WWW.YOURHOTELNAME.COM استفاده گردد. 

-طراحی وب سایت سازگار با گوش های هوشمند ( MOBILE FRIENDLY) : 

                     سهولت دسترسی گوش های هوشمند و تبلت ها ، استفاده از این تجهیزات را در مقایسه با کامپیوتر های شخصی (PC ) روز به روز بیشتر کرده و در حقیقت بسیاری از افراد به منظور جستجوها و انجام عملیات های مختلف الکترونیکی و بانکی از این دستگاهها به منظور ورود به سایت های مختلف استفاده می نمایند. لذا  ضروری است تا مدیران هتل ها در طراحی سایت یا ارتقاء آن به این امکان یعنی سازگار بودن با گوشی های هوشمند توجه جدی بنمایند. 

- اعتماد سازی در انجام ایمن عملیات های مالی و استفاده از کارت های اعتباری : 

              فضای اینترنت همواره ممکن است مورد هجوم هکر ها و کلاهبرداری اینترنتی قرار گیرد و یکی از مسائلی که همیشه مردم را تهدید می کند ،امنیت اطلاعات مالی در انجام خریدهای اینترنتی می باشد. به همین دلیل لازم است مجوزهای لازم فعالیت در فضای مجازی همچون نماد اعتماد الکترونیکی و T-NAMAD از مراجع ذیصلاح اخذ گردیده و بصورت برجسته در وب سایت شما به نمایش گذاشته شودو لازم است کلیه عملیات خرید اینترنتی از دروازه های پرداخت الکترونیکی و سیستم های تجارت الکترونیکی ایمن پیش بینی و صورت پذیرد تا درجه اعتماد سایت شما افزایش یافته و مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به انجام خرید های اینترنتی خود اقدام نمایند .

-پیش بینی مکانیزم جمع آوری ایمیل مشتریان در وب سایت ها :  

               کارشناسان بازاریابی معتقدند که پول همیشه در لیست ها ست . ایمیل ها همچنان به عنوان مهمترین ابزارها در مقایسه با سایر پلت فرم های بازاریابی بیشترین بازده را داشته و بازاریابی ایمیل می تواند درآمد بیشتری برای هتل ایجاد نماید. ابزاری عالی که ضمن ایجاد تعامل در به روز رسانی اطلاعات و ارتباط با مشتریان باعث وفاداری با آنها گردد. بدین منظور می توان  از میهمانان درخواست کرد تا ایمیل خود را به منظور دریافت پیشنهادات ویژه و برنامه های تبلیغاتی آینده در اختیار سایت ها قرار دهند .
ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.