هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

4 راهکار برای کاهش هزینه هتل

در چند سال گذشته  هزینه اقامت در هتل ها در سراسر جهان بیشتر شده است و خیلی ها به همین خاطر از گران تمام شدن سفرها شکایت می کنند. اما هر کاری راهی دارد و مسافران حرفه ای خوب می دانند که چطور می شود هزینه های اقامت را در هتل کم کرد. این شما و این هم چند فوت و فن برای کاهش هزینه های اقامتی!

1- برای تماس های تلفنی، به جای استفاده از سیستم مخابراتی هتل و پرداخت هزینه های گزافش، از سرویس های تلفن اینترنتی مثل Skype ، Rebtel و Line استفاده کنید. مخصوصا حالا که در خیلی از فضاهای عمومی شهرها می توان از اینترنت WiFi رایگان استفاده کرد، این کار به صرفه جویی در هزینه هایتان حسابی کمک می کند.

2- از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید. خیلی از هتل ها تخفیف هایشان را توی شبکه های اجتماعی اعلام می کنند، بنابر این قبل از رزرو اتاق، گشتی توی این شبکه ها بزنید تا ببینید هتلی هست که بتوانید از تخفیف هایش استفاده کنید یا نه. اگر هتل مورد نظرتان صفحه ای در تویتر یا فیس بوک دارد، از طریق آن صفحه با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. خیلی وقت ها همین کار باعث می شود که کارکنان هتل در کاهش هزینه ها راهنمایی تان کنند.

3- یادتان باشد که زمان بندی سفر نقش مهمی در تعیین هزینه های اقامتی دارد. خیلی از شهرها، در ماه های خاصی از سال، گردشگران زیادی را جذب می کنند و طبیعی است که در این ماه ها هزینه های هتل ها هم بیشتر باشد.

4- بد نیست گاهی سراغ هتل هایی بروید که آشپزخانه هایی اشتراکی برای مهمانان دارند. هم تنوع است و هم این طوری می توانید به جای غذا خوردن توی رستوران هتل که اغلب گران تمام می شود خودتان آشپزی کنید.

ز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.