هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

۱۰ هتل مطرح تهران برای اقامت و برگزاری جشن ها


هتل و اقامتگاه : درست است که با وجود شلوغی و دود دم تهران کمتر کسی این شهر را به عنوان مقصد تفریحی خود انتخاب می کند، اما هزار و یک دلیل دیگر باعث می شود که بخواهیم چند شبانه روز را در تهران سپری کنیم. همچنین بسیاری از هتل های تهران برای برگزاری جشن ها و مراسم استفاده می شوند. بنابراین شناخت کافی از هتل های این شهر می تواند کمک کند که در انتخاب مکانی برای اقامت یا جشن عروسی یا هر مراسم دیگری موفق تر باشیم. به همین دلیل چیدانه تصمیم دارد ۱۰ هتل مطرح تهران را به شما معرفی کنیم. البته شهر تهران دارای هتلهای بسیار زیادی است اما ما به همین ۱۰ عنوان بسنده می‌کنیم.


هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال تهران، باشکوهی خاص در دامنه سلسله جبال زیبای البرز می درخشد. این هتل با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و کلاسیک، رستوران‌های دائمی و فصلی، سالن‌های کنفرانس، مراکز خرید و امکانات رفاهی، هنر پذیرایی ایرانی را به خوبی در سطح بین‌‌المللی عرضه داشته و توانسته است با جلب نظر مهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری، جایگاه ویژه ممتازی را در صنعت هتلداری کشور برای خود ایجاد نماید.

غذای خوشمزه، سرویس دهی خوب، دسترسی آسان از ویژگی های مثبت این هتل را برای مراسم و جشن هاست.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران


هتل هما تهران

هتل پنج ستاره همای تهران، برجی با شکوه در شمال خیابان اصلی شهر، ولیعصر، است که امکان دسترسی آسان به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و شاهراه‌های اصلی شهر را فراهم می‌سازد. طراحی و چیدمان هتل همراه با مجلل‌ترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس‌ترین هنرها، شایسته‌ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و جشن‌ها به شما ارائه می‌نماید.
درتمامی ۱۷۳ اتاق و سوئیت مجلل هتل، که هر یک چشم‌اندازی از رشته کوه‌های البرز، شهر تهران و باغ رویایی هتل را در خود جای داده‌اند، فضایی دلپذیر و مطبوع برای آسودگی شما مهیا شده است. در رستوران‌های هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی با طعم‌های مختلف را تجربه کنید و در مدت اقامت خود از ماساژهای درمانی و آرامش‌بخش این هتل که در شهر زبان‌زد است استفاده کرده و خستگی ماه‌ها را از تن بزدایید.
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، هتل هما تهران


هتل آپارتمان کورش در تهران

این هتل آپارتمان پنج ستاره یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران است که در حد فاصل شمال تا مرکز شهر در خیابان میرداماد واقع شده است. دسترسی این هتل به مراکز خرید میرداماد، ونک، موزه رضا عباسی و ایستگاه مترو میرداماد در کنار راحتی و آسایش در طول اقامت از مزایای اینهتل آپارتمان ۵ ستاره است. پرسنل آموزش‌دیده و فارغ‌التحصیل رشته هتلداری، بوفه صبحانه رایگان، اینترنت بی‌سیم و یک سبد میوه اقامت شما را در این هتل به یادماندنی خواهد کرد.
آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان حصاری


هتل پارسیان آزادی در تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی (هایت سابق)، از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتلهای کشور است که پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان مطرح سوئیسی و ایتالیائی بار دیگر درهایش را به روی مشتریانش گشود. این هتل با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای اوین با فاصله اندکی از نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و شاه‌راه‌های اصلی پایتخت در برجی مرتفع در شمال تهران قرار گرفته است.
این هتل با مجموعه متنوعی از رستوران و کافی شاپ‌ها، ۴۷۵ اتاق (دبل، توئین، مخصوص معلولین و کانکت) و انواع سوئیت لوکس (جونیور، رویال، دوبلکس و ۲ سوئیت منحصر‌به‌فرد پرزیدنتال در طبقه ۲۵ و ۲۴) ، چندین سالن تشریفات و جلسات مجلل و ۴ طبقه مخصوص VIP با لانژ اختصاصی در طبقه بیست و سوم، با کادری جوان منتخب از بهترین دانشگاه های کشور، آماده پذیرایی از مهمانان صاحب سلیقه خود است.
آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین


هتل اسپیناس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس واقع در قلب پایتخت، علی‌رغم تازه تاسیس بودن، میزبان مقامات بلندپایه‌ای چون کوفی عنان، هیئت بلند پایه قطر، رئیس جمهور ترکیه و ... بوده است. این رستوران با امکاناتی بسیار مدرن، لابی و سالن‌های همایش باشکوه و رستوران‌های مختلف با غذاهای متنوع بین‌المللی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های مسافرینی باشد که سفری لوکس را برای خود برنامه‌ریزی می‌کنند. تمرکز و دقت در ارائه سرویس‌های مطلوب به مهمانان گرامی سرلوحه مدیریت و کارمندان این هتل است.
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶


هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یکی از قدیمی‌ترین هتلهای تهران است که در مرکز شهر در تقاطع خیابان‌های ولیعصر و مطهری واقع شده و دسترسی خوبی به اتوبان‌های بزرگ شهر، موزه فرش ایران و مراکز خرید خیابان فاطمی دارد. سفره‌خانه سنتی این هتل با اجرای موسیقی زنده، صبحانه رایگان و اینترنت در لابی از مزایای ویژه این هتل چهارستاره است.
 آدرس: تهران، تقاطع ولیعصر و استاد مطهری ، شماره ۳۹۱


هتل اوین تهران

هتل اوین یکی از زیباترین هتلهای ۴ ستاره تهران است که درسال ۱۳۸۷پس از مراحل نوسازی و بازسازی نهایی مجددا افتتاح شد. این هتل در منطقه‌‌ای خوش آب و هوا در شمال شهر تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام واقع شده است‌. موقعیت مکانی هتل نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه ‌و مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی و مراکز خرید تهران را آسان کرده است‌. رستوران فرنگی پردیس اوین، یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین رستوران‌ها از نظر طراحی و ساخت محسوب می‌شود که در محیطی گرم و صمیمی از مهمانانش پذیرایی می کند.
آدرس: تهران، بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین


هتل فردوسی تهران

اگر قصد بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی تهران را دارید هتل بین‌المللی فردوسی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هتل با قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر تهران به فاصله اندکی از بازار بزرگ و تاریخی تهران و موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو، می‌تواند در زمره یکی از در دسترس‌ترین هتلها به جاذبه‌های فرهنگی - تاریخی تهران باشد. اگر به قصد تجارت نیز می‌خواهید در تهران اقامت کنید، وجود سالن همایش، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ طبقاتی این هتل با تسهیلات و امکانات دیگر می‌تواند این هدف را برای شما میسر سازد.
آدرس: تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، شماره ۲۴


هتل لاله تهران

آرامش و آسایش همراه با مدرن‌ترین امکانات شامل سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک‏‌کننده، سیستم‌های صوتی و تصویری و ارتباطات تلفنی، شبکه‏‌های خبری ماهواره‌‏ای، سالن‌های باشکوه و مجلل برای جشن‌ها و سمینارها، رستوران فرانسوی روتیسری، رستوارن چینی تیاره، رستوران نمکدون، کافی شاپ ۲۴ ساعته همراه با موسیقی زنده، بوفه، سونا و استخر از ویژگی های این مجموعه است. مدیریت این هتل ادعا دارد تمامی تلاش و نیروهای خود را به کار گرفته تا مهمانانش خاطرات خوشی را از اقامت در این هتل در ذهن خود ثبت نمایند. در این هتل اقامت کرده و این ادعا را محک بزنید.
آدرس: تهران، خیابان فاطمی، جنب خیابان حجاب


هتل ارم تهران

اگر می‌خواهید در مرکز شهر اقامت کنید اما از هیاهوی شهر به دور باشید این هتل بهترین انتخاب شما است. ورودی اختصاصی هتل از اتوبان حقانی، محوطه باز، فضای سبز و آب‌نماهای زیبا برای لحظه‌ای، هیاهوی شهر را از خاطرت محو می‌سازند. واقع شدن هتل در منطقه‌ خوش آب و هوای شهر با مناظری چشم‌نواز و به دور از هیاهوی شهری، مزیتی است برای مهمانان عزیزی که می‌خواهند دور از جنجال‌های شهر در محیطی آرام و با آرامش خاطر استراحت کنند. قرار داشتن در کنار اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، نزدیکی به مراکز خرید ونک و سئول و موزه رضا عباسی، همچنین مجاورت با ایستگاه مترو حقانی از مزایای این هتل زیبای سه‌ستاره است.

ز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.