هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

اصطلاحاتی که در هنگام رزرو هتل باید بدانیم

خیلی از ما در هنگام انتخاب هتل و رزرو هتل اصطلاحاتی را می بینیم یا می شنویم که از آنها شناختی نداریم و با انتخاب غلط در مورد آنها می توان مشکلاتی به وجود بیاید و یا نتوانیم انتخاب درست انجام دهیم.امروزه که رزرو هتل به صورت آنلاین انجام می شود ، لازم است کامل با این اصطلاحات آشنا شویم.ما در اینجا سعی کردیم لیست کاملی از این موارد را برای شما آماده کنیم.در صورتی که به اصطلاحی برخوردید و با آن آشنا نبودید حتما در پایین این مقاله مطرح کنید تا ما شما را راهنمایی کنیم.

ابتدا به اصطلاحاتی که بیشتر در هتل های مربوط به کشور ترکیه به خصوص آنتالیا ، آنالیا و کوش آداسی استفاده می شود می پردازیم که مربوط می شود به نوع خدماتی که به ازا هزینه ای که دادید به شما ارائه می گردد.

O.R) Only Room):منظور این است که هزینه ای که پرداخت کرده اید فقط برای اتاق است و شامل هیچ وعده غذایی نمی شود.

B.B) Bed & Breakfast):اتاقی که رزرو کرده اید همراه با صبحانه است.

H.B) Half Board):اتاق همراه با صبحانه و یک وعده غذایی دیگر که بسته به هتل شامل نهار است و یا شام.

F.B) Full Board):این اتاق ها همراه با صبحانه ، نهار و شام هستند و همه وعده های غذایی را شامل می شود.

(All Inclusive (ALL: منظور اتاق همراه با صبحانه ،نهار ، شام ، عصرانه ،میان وعده و نوشیدنی است از صبح تا ساعت 11 شب و این هتل ها برای هر ساعتی برنامه خاص با میان وعده خاص دارند که برنامه آنها معمولا در ابتدا ورود به شما داده می شود.

Ultera All Inclusive (UALL: این هتل ها تمام خدمات ALL را دارند با این تفاوت که این خدمات به صورت 24 ساعت است.معمولا این هتل ها چند نوع رستوران دارند که حالت بوفه آن همیشه آزاد است و در مورد رستوران هایی که باید در آن سفارش دهید ، باید چند ساعت قبل جای خود را رزرو کنید.در بیشتر هتل ها خدمات آرایشی ،ماساژ و ... دارای هزینه هستند و در بعضی از آنها استفاده از این موارد یکبار رایگان است.در هتل هایی که شامل پارک آبی می شود ، خدمات آن برای کسانی که در هتل سکونت دارند رایگان است.

در مورد کیفیت این خدمات باید بدانید که بسته به هزینه و ستاره هتل کیفیت آنها متفاوت است مثل در هتلی که هزینه کمتری گرفته می شود ، نوشیدنی ها در لیوان های یکبار مصرف سرو می شود و اینکه تنوع غذاها در آنها کمتر است.
ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.