هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

معرفی هتل مدیا هتل اند تاورز در جاکارتا

معرفی هتل مدیا هتل اند تاورز (The Media Hotel & Towers agoda)

شهر سرزنده ی جاکارتا، پایتخت و قلب اندونزی، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اسلامی در جهان است. این شهر که مرکز اقتصادی اندونزی به شمار می آید، دیدنی های بسیاری دارد و یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا است. شهر جاکارتا به سرعت پیشرفت کرده و در سال ۲۰۱۳ با ۸ میلیون گردشگر، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در دنیا به شمار آمد. در جاکارتا می توانید از خوردن غذاهای خوشمزه و رنگارنگ اندونزیایی، خرید در بهترین بازار ها و مراکز خرید و بازدید از آثار تاریخی لذت برید. اگر قصد اقامت در شهر دیدنی جاکارتا را دارید، با الی گشت همراه باشید تا با هتل ۵ ستاره ی مدیا هتل اند تاورز آشنا شوید.

هتل ۵ ستاره ی مدیا هتل اند تاورز، از هتل های مدرن شهر جاکارتا است که در بخش قدیمی این شهر قرار گرفته است. این هتل دسترسی خوبی به دیدنی های شهر داشته و با یادبود ملی و کلیسای جاکارتا تنها ۵ کیلومتر فاصله دارد. مرکز خرید لوکاساری پلازا در فاصله ۲ کیلومتری هتل مدیا هتل اند تاورز قرا گرفته است. فرودگاه بین المللی Soekarno-Hatta در فاصله ۲۶ کیلومتری هتل مدیا هتل اند تاورز قرار دارد. می توانید در فاصله ۳ کیلومتری از این هتل، به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس دسترسی پیدا کنید. هتل مدیا هتل اند تاورز از هتل های قدیمی شهر جاکارتا است، با وجود این، خدمات این هتل و طراحی منحصر به فرد آن، باعث محبوبیت این هتل از گذشته تا به امروز شده است.

فضای داخلی هتل

این هتل طراحی مدرن و لوکسی دارد و شما را به اقامتی آرامش بخش مهمان می کند. هتل مدیا هتل اند تاورز، چه برای مسافران تجاری و چه برای مسافران تفریحی محیطی آرامش بخش و جذاب به شمار می آید. نکته ای که در طراحی اتاق های این هتل به چشم می خورد، فضاهای وسیع و نورپردازی ملایم و هوشمندانه آن است که حس و حالی صمیمی را در فضا ایجاد کرده است.

اتاق های هتل

هتل مدیا هتل اند تاورز در مجموع ۳۵۰ اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: حمام، سشوار، رادیو، تلویزیون کابلی، اتو و میز اتو، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، یخچال، میزکار، تهویه هوا، مبلمان و تلفن می شود. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های پریمیوم ۳۲ متری، اتاق های تاور ۳۲ متری، سینگل پریمیوم و سینگل کلاسیک ۳۲ متری، دابل کلاسیک با بالکن ۳۲ متری، دابل استاندارد با بالکن ۳۲ متری و کلاب سوییت های ۶۴ متری می شود.

غذای هتل

رستوران Sukhothai  در هتل مدیا هتل اند تاورز، با منویی از غذاهای تایلندی و آسایی در خدمت شما است. این رستوران یکی از باکیفیت ترین رستوران های جاکارتا است که برای وعده های ناهار و شام پذیرای شما می باشد. همچنین کافه Breeze با قرار گیری در کنار استخر، محیطی فوق العاده برای سرو صبحانه و همچنین شام و نهار را فراهم کرده است.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات این هتل شامل باشگاه، استخر روباز، استخر کودک، زمین تنیس، خشکشویی، میز بیلیارد، باشگاه، اتاق کنفرانس، خدمات عروسی، آرایشگاه، ترانسفر و پارکینگ رایگان می شود.

ز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.