هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

محافظت از مهمانان هتل گرند هایت با شاهین شکاری‎

هتل لوکس گرند هایت کنز مارتینز (Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez) یکی از هتل های لوکس در شهر کن فرانسه به شمار می رود. این هتل ساحلی فقط یک دقیقه با ساحل فاصله دارد و در بلوار مشهور شهر کن یعنی La Croisette واقع شده است. این هتل 5 ستاره لوکس به دلیل قرار گرفتن در خط ساحلی، همواره با مشکلی عجیب روبروست و آن مشکل چیزی نیست جز مرغ های دریایی که همواره باعث آزار و اذیت مهمانان هتل و گاها دزدیده شدن وسایل آنان می شوند. اما راه حلی که این هتل در پیش گرفته نیز در نوع خود جالب است و آن استفاده از شاهین های شکاری برای محافظت از مشتری های ثروتمندش در محوطه هتل می باشد.

مشکل مرغ های دریایی از آنجا ناشی می شود که این هتل در نزدیکی ساحل است و به همین دلیل مرغ های دریای همواره در رستوران های محوطه باز این هتل می آیند و بر روی میزها می نشینند. همین امر باعث آسیب دیدن میزهای رستوران ها و بار ها می شود. غذاهای بوفه و وسایل مهمانانی که روی میز های غذا هستند را می دزدند،  نوشیدنی ها را می ریزند و حتی گاها باعث آسیب دیدن خود مهمانان سرشناس هتل می شوند که اکثرا جز افراد پولدار و هنرپیشه های مطرح سینما هستند.

در طول فصولی که هتل مهمانان زیادی دارد از جمله زمانی که جشنواره کن در این شهر در جریان است، 5 شاهین تربیت شده در محوطه هتل توسط یک مربی متخصص به پرواز در می آیند و همانند یک پهباد وظیفه محافظت از آسمان هتل را بر عهده دارند و از نردیک شدن مرغ های دریایی و سایر پرندگان جلوگیری می کنند

هتل گرند هایت کنز مارتینز دارای سه رستوران بسیار زیبا می باشند که مشهور ترین آنها رستوران La Palme d’Or با منظره رو به دریا می باشد که همواره مورد علاقه بسیاری از مهمانان آن قرار دارد.

این هتل تمامی امکانات رفاهی را برای میهمانان خود فراهم کرده است و اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه، قهوه ساز، صندوق امانات، سیستم مولتی مدیا و ... مجهز می باشند. اینترنت رایگان نیز در سرتاسر هتل با سرعتی عالی در دسترس می باشد.

فرودگاه Nice-Cote-d’Azur نیز در فاصله 20 کیلومتری این هتل واقع شده است و به گفته بسیاری از گردشگران، این هتل در موقعیتی بسیار خوب به دلیل دسترسی به ساحل و مرکز شهر کن، و همچنین قرار گرفتن در کنار مراکز خرید،  قرار گرفته است.
ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.