هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

۱۱ موردی که نباید در هنگام رزرو هتل انجام دهید

خریدار هوشیاری باشید، به دنبال چه چیزی هستید؟

بعضی اوقات سکونتگاه های «خارج از رادار» می توانند به شکل غیر قابل قبولی دور از دسترس و پرت باشند- بسیار بسیار دورتر از مراکز شهر. وقتی که باید یکی از بین «برکلی سویتس» و «استار موتلز» را انتخاب کنیم، می توان حدس زد که سویتس در صورت بالا نبودن قیمت، گزینه بهتر، و استار گزینه نامناسب تری است. ممکن است از خود بپرسید این هتل های لوکس چند ستاره هستند امتیازی که می تواند به شما در داشتن انتظارات معقول از اقامتگاه خود، کمک می کنند.

در صورت بی ستاره بودن هتل، به دنبال جملات کلیدی باشید که ممکن است به شما بگویند از رضایت مندی فاصله زیادی دارید. بیشتر این جملات شبیه به گول زدن کودک به منظور قبولاندن چیزی به اوست:

  • تنها چند دقیقه از ….
  • تنها چند مایل فاصله از..
  • بسیار نزدیک به….
  • مسافتی در حد پیاده روی یا رانندگی کوتاه از…
  • در مسیر دل انگیز جاده….
  • هم چنین حواستان به محل هایی که با «/» جدا شده اند هم باشد. مانند اورلاندو/دِ لند

حال درک بهتری از اوضاع خواهید داشت. هر چه لحن مورد استفاده برای توصیف فاصله جاذبه های ارائه شده گنگ تر باشد، به احتمال زیاد با تصورات شما فاصله بسیاری نیز دارد.

از نقشه دیجیتال، در وضعیت « دید نقشه ای» استفاده کنید

اگر واقعا می خواهید بدانید یک مجموعه خاص دقیقا در کجا قرار دارد، از نقشه های دیجیتال، آدرس محل را جستجو کنید، یا اینکه از «دید نقشه ای» در سایت های رزرو هتل کمک بگیرید. خوبی «دید نقشه ای» این است که در دسترس بودن، قیمت، و محل چندین هتل را روی صفحه نمایش خواهید دید و حتی اگر دسترس پذیری قید نشده باشد، می توانید با اطلاعات ارائه شده و آگاهی از محل هتل، با آن ها تماس گرفته و از جزئیات با خبر شوید.

۳۳ روش برای خواب بهتر در هتل

نبود اتاق را فراموش کنید- مسافرخانه ای وجود ندارد!

هر از چند گاهی شما مجبور می شوید در شهری کوچک یا روستایی اقامت کنید و تنها گزینه شما متلی گرد و خاک گرفته ای است که از زمان «ریگان» هیچ تغییری به خود ندیده است. در چنین شرایطی، شما باید شبکه خود را گسترش دهید. این کاری است که معمولا من انجام می دهم:

۱- استفاده از یک وبسایت نقشه (مپ کوئست، گوگل مپس و سایر)، و به دنبال شهرهای مجاوری می گردم که ممکن است هتل داشته باشند.

۲- استفاده از موتور جستجوی رزرو (اکسپدیا، اوربیتز و سایر) تا هتل های شهرهایی که قبلا پیدا کردم را بررسی کنم.

۳- با استفاده از دید نقشه ای، بهترین هتل از حیث قیمت و موقعیت را انتخاب می کنم.

چند سال قبل، من از همین روش ها هنگامی که نزدیک خانواده خود بودم استفاده کردم، و سرانجام به جامعه ای از قایق داران رسیدم که اقامت های آخر هفته و در طول هفته ارائه می کردند، که در سایه آن توانستم عصرهای شگفت انگیز با تماشای طلوع و غروب آفتاب و خوابیدن با جزر و مد دریا را تجربه کنم. چه کسی می داند، اگر دایره جستجوهای اینترنتی خود را کمی گسترده تر کنید، فرصت های این چنینی ممکن است برای شما هم پیش آید.

ز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.