هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتل های پیشرفته در دنیا

در دنیای امروز همه چیز با تکنولوژی در آمیخته است تا جایی که حتی نمی توان بدون تکنولوژی ، راحتی و کیفیت را متصور شد. در آینده ای نه چندان دور شاید وضعیت از این هم بدتر و یا شاید هم بهتر شود به طوری که زندگی بدون تکنولوژی امکان پذیر نباشد...

تکنولوژی به همه جا و همه ی قسمت های زندگی نفوذ کرده است، این را به راحتی می توان دید و لمس کرد؛ از گوشی های هوشمند گرفته تا اتومبیل های بدون سرنشین و یا حتی هتل ها.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۸ هتل در اقصی نقاط جهان که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا خود را از دیگر هتل ها متمایز کرده اند و تجربه های متفاوتی را برای مشتری های خود به ارمغان می آورند؛ استفاده از ربات ها گرفته تا تلویزیون های بزرگ و هوشمند و ...

زمانی که شما این هتل ها را رزرو  می کنید گویی به آینده سفر کرده اید و همه چیز مدرن تر از آن چیزی شده که در دنیای عادی می توانید ببینید. 

همراه با کارناوال باشید تا سری به این هتل های دارای تکنولوژی پیشرفته بزنیم.

۱) آلوفت کوپرتینو | کالیفرنیا

این هتل دارای ربات هایی به نام Botlrs می باشد که کارهای مختلفی را بر عهده دارند. بطور مثال می توانند مسافران را به اتاق هایشان هدایت کنند و یا به سوالات آن ها پاسخ دهند. یکی از مهمترین ویژگی آن ها این است که می توانند به خوبی با انسان تعامل کنند تا جایی که سفارشات را نیز دریافت کرده و آن ها را در نهایت دقت به انجام برسانند.

به عنوان مثال جالب است که بدانید اگر مسافری از استخرهای هتل استفاده و درخواست حوله کند این ربات برای آن ها حوله می آورد.

این ربات های پیشرفته از طریق WIFI ۴G به سرورهایی که در هتل قرار گرفته اند متصل هستند و می توانند در محیط اطراف بدون این که عملکرد اشتباهی از خود نشان دهند حرکت کرده و کار خود را در نهایت دقت انجام دهند.

بر روی ربات صفحه نمایشی وجود دارد که می توان به عملکرد آن رای داد. همچنین قابلیتی به نام Savioke در این ربات ها به کار گرفته شده که می توانند از طریق آن سفارشات غذا را دریافت کنند.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۳۰۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : بلوار ۱۰۱۶۵ N De Anza ، کوپرتینو ، کالیفرنیا

Address : ۱۰۱۶۵ N De Anza Blvd, Cupertino, CA ۹۵۰۱۴, United States

۲) هتل یوتل | نیویورک

این هتل تمرکز خود را بر روی تکنولوژی های روز دنیا گذاشته است و از آن ها به بهترین شکل در #صنعت هتلداری استفاده می کند. این هتل دارای رباتی است که Yobot نام دارد و از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد.

این ربات می تواند چمدان های شما را حمل کند و کارهای زیادی را برای شما انجام دهد.

ربات به گفته ی مسئولان هتل می تواند وزنی معادل با ۵۰۰ پاند را حمل کند و این یکی از مهمترین ویژگی های این ربات محسوب می شود. مسافران می توانند ربات را از طریق صفحه نمایش لمسی که بر روی آن قرار گرفته است کنترل کنند. 

مشتری های هتل می توانند با توجه به نیازهای خود از این ربات ها استفاده کنند.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۳۰۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : ایالت متحده آمریکا، نیویورک، خیابان دهم ۵۷۰

Address : ۵۷۰ ۱۰th Ave, New York, NY ۱۰۰۳۶, United States

۳) هتل Henn na | ژاپن

این هتل اولین هتلی بود که برای نخستین بار از ربات ها برای خدمت رسانی به مشتری ها استفاده کرد. شاید همه ی امور توسط ربات ها انجام نشود ولی بسیاری از کارها را انجام می دهند؛ مانند خوش آمد گویی و در اختیار گذاشتن اطلاعات و راهنمایی و ...

در وبسایت این هتل گفته شده به راحتی می توانید با ربات ها ارتباط برقرار کنید زیرا از نظر هوشمند بودن در سطح بالایی قرار دارند و به راحتی می توانند با انسان ها تعامل کنند.

در اتاق ها نیز ربات های کوچکی وجود دارند که شما را در طول اقامتتان همراهی و کمک می کنند، داشتن یک ربات شخصی بسیار جالب به نظر می رسد.

در چند سال آینده استفاده از این ربات ها بسیار بیشتر خواهد شد و در قسمت های دیگر شاهد فعالیت آن ها خواهیم بود.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۱۷۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : ساسبو ، ناکازاکی ، ژاپن

Address : Huis Ten Bosch Machi, Sasebo, Nagasaki Prefecture, Japan

۴) Blow Up Hall ۵۰۵۰ | لهستان

این هتل در اروپا دارای شعبه های دیگری نیز هست ولی شعبه ای که در کشور لهستان قرار دارد دارای ویژگی های خاص خودش می باشد. از این ویژگی ها می توان به نزدیک بودن آن به فروشگاهی بزرگ اشاره کرد که بسیار مناسب برای خرید است. زمانی که وارد هتل می شوید انتظار این را نداشته باشید که یک انسان با شما صحبت کند و کلید اتاق را به شما بدهد.

تمامی اعمالی که در رابطه با مسافران است از طریق موبایل هوشمند خود شما انجام می گیرد. بطور مثال با نصب یک برنامه شما می توانید اتاق خود را پیدا کنید.

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید بوسیله ی موبایل هوشمند خود انجام دهید این است که در اتاق های خود را باز و بسته کنید.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۱۶۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : پوزنان ، لهستان، منطقه پوزنان ۶۱-۸۹۱

Address : Kościuszki ۴۲, ۶۱-۸۹۱ Poznań, Poland

۵) هتل ۱۰۰۰ | سیاتل

این هتل در شهری قرار گرفته که کمپانی تکنولوژیکی بزرگ مایکروسافت نیز ساکن این شهر است. زمانی که در این هتل اقامت می کنید نیازی نیست به درِ اتاق برچسب مزاحم نشوید را نصب کنید. بر روی درِ اتاق های این هتل از تکنولوژی اینفرارد استفاده شده و می تواند از طریق گرمای بدن بگوید که درون اتاق کسی هست یا خیر.

در برخی از قسمت های هتل شبیه سازی بازی گلف وجود دارد که می توانید به همراه دوستان خود به بازی بپردازید.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۲۹۵ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : سیاتل ، ایالات متحده ی آمریکا

Address : ۱۰۰۰ ۱st Ave, Seattle, WA ۹۸۱۰۴, United States

۶) CityHub | آمستردام

در این هتل ، اتاق ها از طریق اینترنت بی سیم کنترل می شوند. بطور مثال می توانید از طریق این تکنولوژی ارتفاع تخت خود را تنظیم کنید و یا حتی دمای اتاق را متعادل کنید. مسافران هتل می توانند به همراه دوستان خود و یا همراهان خود از قسمت های هتل دیدن کنند و از تکنولوژی هایی که وجود دارد استفاده کنند.

در شعب دیگر نیز از همین روش پیروی می شود.

زمانی که شما به رستوران هایی که در هتل وجود دارند می روید از طریق دست بندهایی هوشمند خرید شما ثبت می شود.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۶۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : هلند، آمستردام، بلامیسترات

Address : Bellamystraat ۳, ۱۰۵۳ BE Amsterdam, Netherlands

۷) The Peninsula | هنگ کنگ

از ویژگی های این هتل می توان به میزهایی اشاره کرد که لمسی هستند و می توان با لمس آن ها کارهای زیادی را انجام داد. مانند ثبت سفارش ها، گوش دادن به موسیقی، مشاهده ی وضعیت آب و هوا و یا تنظیم نور اتاق ها.

پنل های دیجیتالی نیز وجود دارد که می توان استفاده های زیادی از آن ها کرد.

جالب است که بدانید مسافران می توانند تلفن های هوشمند خود را به سرورهای مخصوصی که در هتل قرار دارند وصل کنند و از ویژگی های تکنولوژیکی هتل بهره ببرند.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۶۵۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : سالیسبوری جاده، هنگ کنگ

Address : Salisbury Rd, Hong Kong

۸) W Singapore | سنتوسا کوو

اتاق های این هتل مملو از تکنولوژی های روز می باشد. در این هتل که لوکس به حساب می آید می توان گفت که از تکنولوژی هم بصورت لوکس استفاده شده است. در اتاق ها شاهد سیستم های صوتی و تصویری گرانقیمت و بزرگی هستیم که می توانند اقامت شما را لذت بخش تر کنند.

شما این امکان را در اختیار دارید تا با وصل کردن موبایل های هوشمند و یا تبلت های خود به هتل از قابلیت هایی مانند ثبت سفارشات، تنظیم دمای اتاق و درخواست سرویس از آن استفاده کنید.

این هتل در کشور سنگاپور واقع شده و از اتاق های آن از انواع لوکس به حساب می آیند.

حدود هزینه اقامت در هتل : ۴۰۰ دلار برای هر نفر و هر شب 

آدرس : سنگاپور، خیابان اقیانوس ۲۱

Address : ۲۱ Ocean Way, Singapore 

ز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.