هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

کشور هایی برای سفر های ارزان

معمولا وقتی درباره‌ی سفرهای خارجی صحبت می‌شود، اکثر افراد تصور می‌کنند که هزینه بسیاری در بر دارد.

بولیوی

کشور بولیوی دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است. این کشور ارزان قیمت به شما امکان را می‌‌دهد تا با هزینه­‌ی بسیار کم بتوانید به آن سفر کنید. شما می‌توانید با کمتر از ۲۰ دلار در روز جای مناسبی برای اسکان بیابید، غذا بخورید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

تایلند


تایلند در سال­‌های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند. به همین علت بسیاری از شرکت‌های گردشگری شرایطی عالی برای سفر به تایلند پیشنهاد می­‌دهند. طرفداران پر و پا قرص اقامتگاه­‌های ارزان، بسیار زیاد هستند؛ اما اگر شما به این اقامتگاه­‌ها علاقه‌ای ندارید، می­‌توانید با ۳۰ دلار در روز اتاقی اختصاصی با سرویس بهداشتی و حمام داشته باشید. اگر با اقامت در اتاق­‌های مشترک و تخت­‌های دو طبقه مشکلی ندارید، می­‌توانید با هزینه‌­­ی همین مقدار پول یکی از این اتاق­‌ها را داشته باشید.

یونان

اوضاع اقتصادی یونان، روی قیمت‌ها نیز تاثیر گذاشته، به طوری که در این کشور هزینه‌ها بسیار پایین است و گردشگری می­‌تواند درآمد و پولی را که این کشور به شدت نیاز دارد، به اقتصاد این کشور تزریق کند. این کشور بسیار زیبا است، سواحل زیبا و معماری­‌های بی‌نظیر از جاذبه‌های این کشور است. یونان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری در اروپا است.

اسپانیا

اسپانیا نیز همانند یونان از مشکلات اقتصادی رنج می‌­برد و درآمد ناشی از گردشگری می­‌تواند کمکی خوب به اقتصاد این کشور باشد. این کشور زیبایی­‌های بی‌شماری دارد، غذاهای بی­‌نظیر، تاریخی غنی که در معماری ساختمان­‌ها و موزه‌­ها به نمایش گذاشته شده و منظره‌­های زیبا مانند رشته کوه‌­های پیکوس دِ اروپا (Picos de Europa).

کاستاریکا

هزینه­‌ی سفر هوایی از آمریکا به این کشور بسیار ارزان است، قیمت­‌ها نیز داخل این کشور بسیار مناسب هستند. افت ارزش کولون کاستاریکا در مقابل دلار آمریکا نیز به این موضوع کمک می­‌کند. در کنار ارزانی، این کشور زیبایی­‌های بسیاری نیز دارد.

ویتنام

شما می‌­توانید با کمتر از ۲۰ دلار به ویتنام سفر کنید و شاید حتی در هزینه­‌ی این مقدار پول در روز نیز به مشکل بخورید. دلار ویتنام، یا دونگ در مقابل دلار آمریکا ارزشی ۱ به ۲۱۱۹۰ دارد. با وجود افزایش گردشگران ورودی به این کشور در سال­‌های اخیر، ویتنام هم­چنان کشوری ارزان محسوب می­‌شود و این موضوع به این زودی­‌ها تغییر نخواهد کرد.

رومانی

شرق اروپا منطقه‌­ای ارزان محسوب می‌­شود. شما می­‌توانید با کمتر از ۱۰ دلار در روز یک اقامتگاه ارزان اجاره کنید و با هزینه­‌ی مقدار کمی پول غذا و نوشیدنی بخرید. در سال­‌های اخیر قیمت­‌ها در رومانی اندکی افزایش یافته است، اما با وجود این هم­چنان می‌­توان تورهای ارزان و حتی غذاهای ارزان قیمت در این کشور پیدا کرد.

سریلانکا

سریلانکا در شمال اقیانوس هند، دارای باغ­‌های گیاه­‌شناسی زیبا، معابد زیاد و چای­‌های خوش­‌طمعی است که سریلانکا را مقصدی مناسب برای سفر می‌کند. این کشور گران­‌ترین کشور این فهرست است، با وجود این شما با هزینه­‌ی حدود ۶۰ دلار در روز می­‌توانید تمامی نیازهای یک مسافرت خوب را برآورده کنید.

نپال

نپال کشوری گرمسیری است با غذاهای خوب و تاریخی غنی که این ویژگی­‌ها آن را به بهشت طبیعت‌­گردان مبدل کرده است. این سفر بهترین راه برای فرار از کارها و تلاش‌­های خسته‌کننده‌­ی روزمره است. سفر به این کشور هزینه‌­ای بیشتر از ۲۰ تا ۲۵ دلار در روز برای شما در بر نخواهد داشت.

آرژانتین

اگر می­‌خواهید استراحت کنید یا خوش بگذرانید، هر دو را می­‌توانید در این کشور داشته باشید. شب­‌های پر جنب و جوش بوینس­‌آیرس معروف است، هر چند می­‌توانید به آبشارهای ایگوآزا نیز بروید و پیاده­‌روی آرامی داشته باشید. شما می‌­توانید با هزینه­‌ای نسبتا کم در اقامتگاه­‌ها ارزان ساکن شوید، با اتوبوس به نقاط مختلف بروید و غذا بخورید.


فیجی

شاید خریداری یک بطری از آب‌های درخشان فیجی برای شما بسیار گران‌تر از سفر به خود این کشور باشد. اقامت در هتل‌های لوکس این جزیره گاهی تا ۱۰۰۰ دلار برای یک شب هزینه خواهد داشت؛ اما نگران نباشید، لزومی ندارد حتما در این هتل‌ها اقامت داشته باشید، اینجا مهمانخانه‌هایی وجود دارد که در قشنگ‌ترین مکان این کره­‌ی خاکی، در سواحل زیبای فیجی واقع شده‌اند و امکان غواصی و لذت بردن از غذاهای دریایی در کنار آب را نیز برایتان فراهم می‌کنند و در قبال تمامی این امکانات برای یک شب اقامت شما تنها مبلغ ۲۵ دلار هزینه دارد.

کامبوج

این روزها بسیاری از کشورهای جنوب غربی آسیا کشورهای مقرون به صرفه‌ای برای مسافرت هستند، اما کامبوج در تمامی منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد. به طور مثال، شما می‌توانید یک اتاق خصوصی را با سیستم تهویه‌ی‌ هوا تنها با پرداخت ۲۰ دلار برای یک شب اجاره کنید. اکثر وعده‌های غذایی‌تان در این کشور حدود ۲ تا ۷ دلار هزینه خواهد داشت. علاوه بر تمامی این مزایا، کامبوج مردم بسیار خونگرم ومهربانی نیز دارد.

پرتغال

در کنار این که پرتغال کشور بسیار ارزانی برای مسافرت است، زیبایی بی‌نظیرش نیز بازدیدکنندگان فراوانی را به خود جذب می‌کند. پرتغال بیشتر محبوبیت خود را مدیون سواحل زیبا، صخره‌های بی‌نظیر و شهرهای تاریخی‌اش است که سرشار از فرهنگ و هنرهستند. در پرتغال می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمی یک اتاق بسیار شیک و تمیز در حد هتل های ۵ ستاره را برای اقامت‌تان اجاره کنید. اما اگر شرایط خوب محل اقامت شما را برای سفر به این کشور قانع نمی‌کند، باید اضافه کنیم که شما از همشینی با مردم بسیار خونگرم این کشور و خوردن غداهای باکیفیت و لذیذی که در هیچ جا نمونه‌ی آن را نمی‌یابید نیز بهره خواهید برد.

پرو

آیا تا به حال اسم ماچو پیچو (Machu Picchu) را شنیده‌اید؟ یک شهر بسیار زیبا و دیدنی در دل کوه‌های پرو که به آن لقب یکی از عجایب هفتگانه دنیای متمدن را داده‌اند و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اما این تنها جاذبه­‌ی این کشور زیبا نیست. تصور کنید با قایق از رودخانه­‌ی آمازون گذر کنید یا این که روزهای خود را در سواحل زیبای مانکورا (Mancora) که ماسه‌های سفیدش به زیبایی‌اش می افزاید، سپری کنید یا به تماشای آثار باستانی موری (moray) بروید. پیشنهاد می‌کنیم لذت تماشای این مکان‌ها را از دست ندهید. به علاوه شما هم برای اقامت و هم غذا متحمل هزینه‌های سنگینی نخواهید شد، به طور مثال یک غذای بسیار عالی فقط ۵ دلار است و یک اتاق در مهمانخانه‌های این کشور حدود ۲۵ دلار.

هند


کاهش ارزش پول هندوستان در مقابل دلار آمریکا به مردم بسیاری از کشورها خصوصا مردم آمریکا این امکان را می‌‌دهد که راحت‌تر در این کشور هزینه کنند. به عنوان مثال برای یک شب اقامت دریک هتل ۵ ستاره به همراه امکانات عالی و غذاهای لذیذ باید ۵۰ دلار یا حتی کمتر هزینه کنید. در این صورت نیز می‌توانید بودجه­‌ی بیشتری را برای تفریح و بازدید از مکان‌های زیبای هند نظیر تاج محل، خیابان‌های دهلی نو و سواحل گوا صرف کنید.

مجارستان


بی شک بوداپست پایتخت مجارستان یکی از شهرهایی است که هر انسانی باید درطول زندگی‌اش به آن سری بزند و از چشمه‌های آب گرم و شیرینی‌های بسیار معروف‌اش لذت ببرد. اگر به دنبال یک تعطیلات بیاد ماندنی هستید، به حومه­­‌ی این شهر بروید، از بزرگ‌ترین دریاچه­‌ی اروپای مرکزی، دریاچه­‌ی بالاتون (Balaton) دیدن کنید، در میان تپه‌های شمالی پیاده‌روی کنید و از دیدن مناظر بکر این کشور زیبا کمال استفاده را ببرید.

آمریکای مرکزی


بدون شک آمریکای مرکزی در لیست مکان‌هایی قرار می‌گیرد که باید از آن‌ها دیدن کرد. زمانی که شما از کشورهای کوچکی چون ال ساوادور، نیکاراگوئه، گواتمالا و هندوراس دیدن می‌کنید و با مقدار کمی پول از گشت و گذار در این کشورها ، دیدن جنگل‌های زیبا، بازدید آثار تاریخی و خوردن غذاهای بی‌نظیرشان لذت می‌برید، دلیل این اصرار برای سفر به این مناطق را درک خواهید کرد.

در ایران نیز برای هتل های خوب و لوکس و ارزان میتوان به هتل آزادی ، هتل استقلال ، هتل اسپیناس پالاس در تهران اشاره کرد

برای رزرو هتل میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .
ز

10 هتل برتر ایران پ

10. هتل بزرگ رامسر

تجربه اقامت در یک قصر کلاسیک  حد فاصل میان جنگل و دریا همراه با منظره ای نفس گیر و دل انگیز را می توانید با اقامت در هتل تاریخی و چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر لمس کنید. این هتل موزه یکی از معدود هتل هایی است که در فهرست ثبت آثار ملی قرار گرفته است که تحت نظر مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل آزادی رامسر دارای دو هتل قدیم و جدید است که هتل قدیم در سال 1312 در 3 طبقه و هتل جدید در سال 1337 در 3 طبقه ساخته شده است. این هتل دارای 152 باب اتاق و سوئیت با چشم انداز جنگل و دریا و با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مناسب می باشد. هتل آزادی در قلب شهر رامسر قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی به جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل بسیار آسان می باشد.


9. هتل قصر طلایی مشهد
هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های خاورمیانه در مشهد می باشد. این هتل به دلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا  (ع)، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، قیمت مناسب، محیط آرام و همینطور دسترسی آسان به برخی جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهر شاد، طرفداران بسیاری در میان مسافران مشهد دارد. هتل قصر طلایی با 20 طبقه و 610 باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع که با چشم انداز دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم همراه می شود، خاطره ای توصیف ناپذیر را به همراه امنیت و آسایش در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق می نماید.


8. هتل پارس تبریز
این هتل شگفت انگیز و فوق العاده با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 افتتاح شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. شما در حین اقامت در این هتل می توانید از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرید. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. بدون شک شما با اقامت در هتل پنج ستاره ائل گلی پارس خاطراتی به یادماندنی را در ذهن خود ثبت خواهید کرد. 


7. هتل لاله کندوان تبریز
تجربه اقامت در جاذبه تاریخی توریستی لوکس با معماری عجیب و خارج از تصور با شرایط آب و هوایی کوهستانی و ییلاقی در بین صخره های طبیعی در دل کوه را فقط در هتل پنج ستاره بین المللی لاله کندوان می توانید داشته باشید. هتل صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این روستا قدمتش به قرن هفتم هجری برمی گردد. این هتل دارای 40 کرانه (اتاق سنگی طبیعی) به همراه جکوزی و کلیه خدمات رفاهی مدرن می باشد. هتل همچنین 40 کیلومتر با تبریز فاصله دارد. یکی از ویژگی های خاص هتل آب لوله کشی آن است که یکی از بهترین آب معدنی های ایران، آب معدنی کندوان می باشد و برای امراض کلیوی بسیار مفید است. هتل لاله کندوان در نوع خود بینظیر است و به همین دلیل همواره طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به خود مجذوب می کند.


هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، شیکترین و بزرگترین هتل تهران با معماری مدرن و بینظیر می باشد که در بهترین منطقه تهران، روی تپه های مرتفع سعادت آباد در آبان ماه 1394 افتتاح شده است. این هتل از مجموعه هتل های اسپیناس می باشد. هتل دارای 20 طبقه با 400 باب اتاق و سوئیت لوکس با طراحی داخلی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی روز می باشد. هتل لوکس و زیبای اسپیناس پالاس با ارائه امکانات خاص و ویژه و خدماتی که در نوع خود بینظیر است، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد.



5. هتل هایت خزر
هتل هایت یا پارسیان آزادی خزر یکی از زیباترین و بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی آبهای نیلگون دریای خزر در شهر چالوس می باشد که در دهه 50 توسط گروه هتل های معروف هایت ساخته شده است. دور تا دور این هتل را جنگل های هیرکانی مازندران احاطه کرده اند. وقتیکه از درب ورودی این هتل وارد می شوید پس از گذر از جاده خارق العاده جنگلی به دریا می رسید. هتل دارای 174 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا و جنگل می باشد. قرار گرفتن بین جنگل و دریا، بهترین شرایط آب و هوایی، دسترسی آسان به شهر چالوس و نمک آبرود ویژگی های خاص و متفاوت این هتل می باشند.



4. هتل بزرگ شیراز 
هتلی پنج ستاره با نمایی کشتی مانند بر فراز کوه ها با چشم اندازی بینظیر از شهر شیراز که در حال حاضر یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. این هتل در سال 1392 با  14 طبقه و 158 باب اتاق با دید کامل از شهر شیراز ساخته شد. نزدیکی به جاذبه های گردشگری چون دروازه قرآن، باغ ارم و جهان نما، تخت جمشید، مقبره حافظ و سعدی و همینطور دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراه های اصلی شهر از مزایای این هتل محسوب می شود. شما در حین اقامت در این هتل می توانید از خدمات متفاوتی مثل استخر با نمای پانوراما از شهر شیراز، بزرگترین رستوران گردان ایران لذت ببرید.


3. هتل درویشی مشهد
این هتل پنج ستاره، از معروفترین هتل های لوکس و مدرن مشهد می باشد که به دلیل معماری منحصر به فرد، بالاترین استانداردهای کیفی و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) طرفداران بسیاری دارد. هتل درویشی با 20 طبقه، یکی از بلندترین ساختمان های اقامتی مشهد و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای می باشد که در سال 1390 افتتاح گردیده است. هتل دارای 223 اتاق با مدل های متنوع اقامتی مانند اتاق های رویال، فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد. رفاه و امنیت میهمانان، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز آنان، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل مجلل و شیک درویشی مشهد برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی در نظر گرفته شده است.


2. هتل عباسی اصفهان 
اقامت در کاروانسرایی تاریخی سنتی در قلب شهر اصفهان را با هتل عباسی می توانید تجربه کنید. این هتل یکی از جاذبه های توریستی ایران است. همچنین کهن ترین و لوکس ترین هتل اصفهان با معماری باشکوه ایرانی عصر صفوی به شمار می رود. بنای اصلی هتل در سال 1128 به دستور شاه سلطان حسین صفوی برای پیشکش به مادرش ساخته شده و بعدها در سال 1345 تبدیل به هتل کنونی شده است. هتل عباسی دارای 231 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان می باشد. اتاق های هتل دور تا دور حیاط هتل و حوض فیروزه ای رنگش قرار گرفته اند و رو به حیاط هتل، تراس و پنجره دارند. هر اتاق هتل معماری منحصر به فرد خود را دارد. اشراف به اکثر جاذبه های تاریخی شهر اصفهان، مجهز بودن به خدمات و امکانات رفاهی مدرن از مزایای این هتل محسوب میشوند.  


این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای 475 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد. دسترسی آسان به شریانهای اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگترین امتیاز این هتل است که نمی شود آن را نادیده گرفت.
در درجه های بعدی هتل استقلال تهران و دیگر هتل ها مطرح میشنود
ز

هتل های ارزان پاتایا

تایلند دارای سواحل و جزیره‌های بسیار زیبایی به ویژه در ناحیه جنوبی است و از این رو، سالانه گردشگران بسیاری برای گذران تعطیلات و استفاده از این جاذبه‌های بکر و طبیعی روانه سواحل جنوبی تایلند می‌شوند.

در این میان پاتایا یکی از مشهورترین مراکز توریستی این کشور محسوب می‌شود و از این رو، هتل‌های بسیاری در این ناحیه به منظور رفاه حال گردشگران تاسیس شده‌اند.

از آنجایی که بنا به دلایل مختلف امکان اقامت در هتل‌های لوکس برای همه فراهم نیست، بنابراین در ادامه تعدادی از هتل‌های ارزان‌تر با امکانات مناسب معرفی خواهند شد. همچنین با کلیک بر روی نام هر هتل به صفحه راهنمای هتل مربوطه در وب‌سایت کجارو هدایت شده و از این طریق می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را به همراه عکس‌های بیشتر از هتل مشاهده کنید.

۱. هتل میراکل سوئیت (Miracle Suite)


هتل میراکل سوئیت در فاصله ۱۰ دقیقه (رانندگی) از ساحل پاتایا و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. علاوه بر این باشگاه گلف در شعاع ۳ کیلومتری از این هتل واقع است. چیدمان کلیه اتاق‌های این هتل به سبک اروپایی و دارای بالکن اختصاصی بوده و از جمله امکانات رفاهی آن‌ها می‌توان به تلویزیون تخت، چای‌ساز و قهوه‌ساز، وان و دوش‌های بارانی اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز به همراه سالن ورزشی است. رستوران هتل همه روزه صبحانه متنوعی برگرفته از غذاهای بین‌المللی را به مهمانان عرضه می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: حمام سنتی، سونا، اینترنت و پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر، اتاق جلسه و کنفرانس، سرویس اتاق، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، اتاق‌های خانوادگی، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی و انگلیسی

۲. هتل ال کی لجند (LK Legend)


هتلی که با وجود تعداد ستاره‌ها کاملا لوکس محسوب می‌شود و در فاصله ۱۵ رانندگی از ساحل پاتایا قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل می‌توان به آبشار مصنوعی، سالن ورزشی مجهز، اتاق‌های مدرن مجهز به مبلمان و بخش نشیمن به همراه بالکن اختصاصی اشاره کرد. همچنین مهمانان می‌توانند از خدمات هتل مانند راهنمای تهیه و رزرو تهیه بلیط به صورت ۲۴ ساعته، خشکشویی و فروشگاه‌ هتل استفاده کنند. رستوران هتل نیز انواع مختلفی از غذاهای غربی و سنتی تایلند را در فضای کنار استخر برای وعده‌های غذایی سرو می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، باغ، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی

۳. هتل پرمیر (Premier Inn Pattaya)


این هتل نیز یکی دیگر از هتل‌های حومه خیابان واکینگ پاتایا است، ۲/۷ کیلومتر از اوت لت مال پاتایا و ۸۶ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی بانکوک فاصله دارد. هتل پرمیر دارای امکانات بسیار خوبی مانند استخر روباز، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، اتاق‌های مجهز به تلویزیون تخت، یخچال و مبل راحتی و حمام مجهز به سشوار است. همچنین مهمانان می‌توانند از غذاهای بین‌المللی و لذیذ سرو شده در رستوران هتل لذت ببرند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۶۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ رایگان، سرویس روزانه اتاق، صرافی، خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان دارای مشکلات جسمی و حرکتی، اتاق‌های افراد غیر سیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌های چینی، تایلندی و انگلیسی

۴. هتل بوتیک ای-اوت فیتینگ (E-outfitting Boutique Hotel Pattaya)


یکی از بهترین هتل‌های پاتایا که در در فاصله ۶۰۰ متری از خیابان پاتایا و ۳۱ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو پاتایا قرار دارد. کلیه اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون تخت و حمام اختصاصی است. البته برخلاف سایر هتل‌ها فقط تعدادی از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس و باغ، اسنک بار، اینترنت و پارکینگ رایگان، چک این/ چک اوت اختصاصی و اکسپرس، نگهداری چمدان، خدمات تهیه بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص افراد سیگاری، سیستم تهویه مطبوع، سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق، کارکنان مسلط به زبان‌های چینی، تایلندی و انگلیسی

۵. رزیدانس گاردن (The Residence Garden)


این هتل فقط ۸ دقیقه با ساحل پاتایا فاصله دارد و با ۹۰ دقیقه رانندگی می‌توان به فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، هتل در ناحیه‌ای آرام در جنوب پاتایا قرار دارد و در عین حال با برخورداری از امکاناتی مانند ۲ استخر، اتاق‌های دارای بالکن اختصاصی، تلویزیون تخت و گاو صندوق، فضای نشیمن فضای بسیار مناسبی برای استراحت و گذران تعطیلات است. علاوه بر این، رستوران کاپیتان کورنر انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه مانند استیک و غذاهای دریایی را در کنار برنامه‌های سرگرمی به مهمانان عرضه می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۷۰ تاق است.
  • امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های افراد غیر سیگاری، خدمات اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری چمدان، میز تور، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس

۶. هتل رزیدانس بی‌واک (Baywalk Residence Pattaya)


این هتل در ساحل زیبای پاتایا در نزدیکی مکان‌هایی مانند خیابان واکینگ، رویال گاردن پلازا و مرکز فستیوال ساحل پاتایا قرار دارد. به منظور رفاه حال مسافران امکانات متعددی از جمله استخر روباز، اتاق‌های مجهز به مبلمان چوبی، بالکن اختصاصی و تلویزیون تخت و .... تعبیه شده است.

تنوع موجود در هتل‌های پاتایا با هر بودجه و سلیقه‌ای سازگار است.
  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۷۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس آفتاب‌گیر، غواصی، رستوران دارای سلف صبحانه، اینترنت و پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، سالن زیبایی، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه‌ها، صندوق امانات، اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری، کارکنان مسلط به زبان تایلندی و انگلیسی

۷. هتل ساحلی جومتین (Jomtien Beach Penthouses)


این هتل در کنار ساحل پاتایا، ۳۰ دقیقه (رانندگی) از باشگاه‌های گلف و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. هتل جومتین به دلیل برخورداری از امکاناتی نظیر استخر روباز، اینترنت و پارکینگ رایگان و سرپوشیده، سالن ورزشی، کرایه خودرو و ... در حد همتایان ۵ ستاره خود قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای بالکن‌های اختصاصی مبله و آپارتمان‌ها مجهز به مبلمان مدرن به همراه تلویزیون‌های متصل به شبکه‌های کابلی هستند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۵۵ اتاق/آپارتمان است.
  • امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی و غیرسیگاری، سالن ورزشی، باغ، نگهداری چمدان، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی، انگلیسی و دانمارکی

۸. هتل ال کی متروپل (LK Metropole)


هتل متروپل در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از ساحل، ۶۵۰ متری از مراکز تفریحی مانند مرکز فستیوال ساحل پاتایا قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا خیابان واکینگ پاتایا در حدود ۱/۱ کیلومتر و ۸۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی است.

این اقامتگاه دارای هتل آپارتمان‌هایی مدرن، استخر روباز و پذیرش ۲۴ ساعته است. همچنین اتاق‌های هتل نیز مجهز به مبلمان چوبی، تلویزیون تخت، بالکن اختصاصی و نمایگشر دی وی دی است. علاوه بر این امکانات رفاهی، مهمانان می‌توانند از خدماتی مانند ماساژ در مرکز اسپا، تمرین‌های سالن ورزشی، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با سلف صبحانه و غذاهای تایلندی و غربی برای ناهار و شام استفاده کنند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، فضای مخصوص افراد سیگاری، صندوق امانات و اتاق‌های غیر سیگاری

۹. هتل و اقامتگاه ساحلی باسایا (Basaya Beach Hotel & Resort)


این هتل در کنار ساحل قرار دارد و فقط با ۵۰۰ متر پیاده‌روی می‌توان به خیابان واکینگ پاتایا دسترسی پیدا کرد. همچنین فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی در فاصله ۹۰ دقیقه‌ای (رانندگی) از این هتل واقع است. هتل دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله استخر روباز ۲۵ متری، اتاق‌های دارای منظره روبه استخر، شهر یا دریا، صندوق امانات، زمین تنیس و بدمینتون، میز تور، فرودشگاه هدایا و سالن زیبایی است. همچنین خدمات جانبی نظیر ماساژ تایلندی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، سلف صبحانه با غذاهای بین‌المللی، کارائوکه، خشکشویی، صرافی، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، خودپرداز آنلاین، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق جلسه، کارکنان مسلط به انگلیسی و تایلندی

۱۰. هتل لانه پرنده (Tweet Tweet Nest Pattaya)


این هتل دارای فضا و چیدمانی بسیار خاص است و در فاصله ۴ دقیقه از ساحل قرار دارد. همچنین مراکزی مانند مرکز فستیوال پاتایا و فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی به ترتیب در فاصله ۱۰۰ متری و ۸۵ کیلومتری از محل هتل قرار دارند. اتا‌ق‌های هتل مجهز به تلویزیون‌های تخت متصل به شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای، بالکن اختصاصی، کتری برقی، گاو صندوق و یخچال هستند. علاوه بر این، رستوران‌های محلی در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص افراد سیگاری، آسانسور، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی
  • در حال حاضر، هزینه اقامت در این هتل‌ها بین ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر شب اقامت است.

 هتل استقلال، هتل آزادی ،هتل اسپیناس پالاس از جمله هتل های لوکس ارزان تهران محسوب میشوند .

ز

هتل های لوکس کپنهاگ


هتل‌هایی که قرار است در اینجا به شما معرفی کنیم، مناسب سلیقه و پسند افرادی است که به دنبال محلی لوکس و شیک هستند. این هتل‌های لاکچری با طراحی و امکانات فوق‌العاده و البته موقعیت مکانی عالی که دارد به راحتی می‌تواند مشکل رفت و آمد را حل کرده و سفری بی‌دغدغه را برایتان رقم بزند. پس با ما همراه باشید.

۱. هتل Angleterre


هتل «Angleterre» به واقع یک افسانه است، چرا که به مدت بیش از ۲۵۰ سال یک مکان لوکس برای اقامت پادشاهان، امپراتوران، سیاستمداران و چهره‌های سرشناسی نظیر مایکل جکسون، بیل کلینتون، ویتنی هوستون، اپرا وینفری و وینستون چرچیل بوده است. این ساختمان تاریخی در مرکز شهر واقع شده و بعد از یک بازسازی کامل دوباره جذابیت خود را احیا کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم سوئیت سوپرلوکس این هتل را رزور کنید که تختی بسیار باعظمت، اتاق‌های نشمین مجزا، سرویس‌های بهداشتی از سنگ مرمر و هر نوع خدماتی که فکرش را کنید دارد، هر چند قیمت آن گران تمام می‌شود. وقتی از راه پله این هتل استفاده می‌کنید، به سنگ‌های مرمر قدیمی آن توجه کنید، آن‌ها بخشی از فیلم هیچکاک در دهه ۱۹۶۰ بودند.

۲. فرست هتل کنگ فردریک


در مرکز شهر می‌توانید «فرست هتل کنگ فردریک» (First Hotel Kong Frederik) را ببینید که فاصله چندانی با میدان ساختمان شهرداری ندارد. این هتل نه تنها در موقعیت مکانی عالی واقع شده، بلکه محلی دنج و آرام و البته لوکس را به مهمانان هدیه می‌کند. در وان حمام خستگی را از تن به در کرده و در حیاط سر باز این مجموعه و زیر نور خورشید یک فنجان قهوه میل کنید و از شکوه بوهمیایی و جذابیت سبک قدیمی آن لذت ببرید. کلیه اتاق‌ها بر اساس تم‌هایی مانند کتابخانه، عشق و لاکچری تزیین شده‌اند و مبلمان آن‌ها نیز با ترکیبی از عناصر مدرن و سنتی طراحی شده است.

۳. هتل نیمب


هتل «نیمب» (Nimb) در پارک تفریحی «تیوولی» (Tivoli) قرار دارد و در اصل به عنوان قصر فانتزی موریش ساخته شد. از آن زمان به بعد تغییر و تحولات زیادی در آن رخ داده، اما این هتل بوتیک منحصر به فرد همچنان مثل داستان‌های تخیلی به نظر می‌رسد.۱۷ اتاق این هتل ترکیبی از سادگی اسکاندیناوی و زیبایی گذشته باستانی، نقاشی‌های منتخب، تخت خواب‌های فوق‌العاده و کمی جادوی تیوولی هستند. علاوه بر این اکثر اتاق‌ها مجهز به وان‌های بزرگ، شومینه و پنجره مشرف به باغ قدیمی هستند. خدمات حرف اول را در اینجا می‌زند و می‌توانید به راحتی از پرسنل آن برای امور شخصی خود استفاده کنید. در رستوران معرکه این هتل هم دلی از عزا درآورده و با نوشیدنی‌های مختلف از خود پذیرایی کنید.

۴. هتل بِلا اسکای کامول


هنگام پرواز از فراز شهر کپنهاک حتما برج دوقلوی «بِلا اسکای کامول» (Bella Sky Comwell) را خواهید دید که از منطقه Ørestaden سر به آسمان کشیده است. این دو برج ۲۳ طبقه با زاویه ۱۵ درجه از هم دور شده‌اند. طراحی ۸۱۲ اتاق این هتل به سبک اسکاندیناوی بوده و جزو بزر‌گ‌ترین هتل‌های شمال اروپا به شمار می‌رود. جالب است بدانید که با مترو فقط در عرض ۱۰ دقیقه به مرکز شهر می‌رسید. برای این که از افق شهر کپنهاگ لذت ببرید تا جایی که می‌توانید اتاقی در طبقات بالا رزرو کنید یا به اسکای بار (Sky Bar) در طبقه ۲۳ بروید و حین نوش جان کردن منوی خاص و ویژه آن، از چشم انداز شهر کمال استفاده را ببرید.

۵. هتل اَدمیرال

در گذشته کپنهاگ را با نام «بندر بازرگانی» می‌شناختند، زیرا تجارت از طریق بندر به عنوان درآمد اصلی پادشاهان دانمارکی محسوب می‌شد. در حال حاضر این بندر به واسطه ساختمان‌های تاریخی و زیبایش به یک جاذبه تاریخی تبدیل شده است. هتل «اَدمیرال» (Admiral) نیز یکی از این ساختمان‌ها است که در سال ۱۷۸۷ برای یک انبار قدیمی ساخته شد و اکنون فضایی روستایی و دریایی دارد. این هتل در کنار دریا قرار دارد و مناظری فوق‌العاده از ساختمان‌های تئاتر سلطنتی دانمارک و اپرای کپنهاگ را پیشکش شما خواهد کرد. طراحی و تم اصلی هتل و رستوران‌ آن هنر دست شرکت معروف طراحی، Conran and Partners است. در رستوران نیز می‌توانید غذاهای مدرن اسکاندیناوی و فرانسوی میل کنید.

۶. هتل فونیکس کپنهاگ


اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس و تجربه یک تعطیلات تجملاتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به «هتل فونیکس کپنهاگ» (Hotel Phoenix Copenhagen) بزنید. این هتل باشکوه که قدمت آن به دهه ۱۶۸۰ برمی‌گردد، اخیرا بازسازی شده و زیبایی مضاعفی پیدا کرده است. نام سوئیت‌های بزرگ از روی قصرهای مشهور دانمارکی گرفته شده و اتاق‌ها غذاخوری شما را به گذشته می‌برد، در حالی که فضای داخلی طلایی رنگ آن نمونه‌ای منحصر به فرد از زندگی تجملاتی و پر زرق و برق است. با این که قیمت اتاق‌ها گران است، ولی مطمئنا حس یک میلیونر را به شما می‌دهد.

۷. فرست هتل میفر


«فرست هتل میفر» (First Hotel Mayfair) در بخش داخلی «وسترپو» (Vesterbro) واقع شده و موقعیتی ایده‌آل برای گردشگرانی دارد که با کودکان خود سفر می‌کنند. سوئیت‌های این هتل دارای اتاق‌ خواب‌های مجزا و یک اتاق نشیمن است و در عین حال با مقاصد مشهور گردشگری برای خانواده‌ها نظیر تیوولی و پلنتاریوم (Planetarium) فاصله کمی دارد. این هتل به تازگی بازسازی شده و علاوه بر ظاهر مدرن و شیک، مبلمان‌هایی دارد که از اقصی نقاط دنیا الهام گرفته شده است. آثار هنری منحصر به فرد هنرمندان ایتالیایی، دانمارکی و آسیایی را می‌توان روی دیوار لابی و رستوران دید.

بعد از یک روز طولانی خرید کردن، ترن‌سواری و دیدن مناظر زیبای شهر می‌توانید روی تخت استراحت کنید یا با یک لیوان نوشیدنی خستگی را از تن به در کنید. از آنجا که این هتل نزدیک به منطقه Halmtorvet و Meatpacking واقع شده، رستوران‌های متعددی را برای صرف شام یا نهار پیدا خواهید کرد.

۸. هتل اَسکات


هتل «اَسکات» (Ascot) با اینکه در نزدیکی سینمای  Palads قرار گرفته، اما به لطف شکوه و جلالش کاملا خودنمایی می‌کند. این هتل در مجاورت یکی از حمام‌های قدیمی کپنهاگ است و معماری کلاسیک آن باعث ایجاد فضایی جذاب، قدیمی و منحصر به فرد شده است. هنگام رزرو یک اتاق استاندارد یا یک آپارتمان مطمئن شوید که پول کافی برای خرید کردن در لاتین کوآرتر (Latin Quarter) و بازدید از پارک تفریحی تیوولی کنار گذاشته‌ باشید. از نظر موقعیت مکانی نیز این هتل هیچ همتایی ندارد.

 هتل استقلال، هتل آزادی ،هتل اسپیناس پالاس از جمله هتل های لوکس تهران محسوب میشوند .

ز

القا حس خوب به مهمانان هتل

القاء حس مثبت و سرگرم کردن مهمانان هتل هدفی جالب و چالش برانگیز است.فرقی نمیکند، چه میزبان یک مهمانی کوتاه مدت باشید و یا میزبان مهمانان در مدت اقامت طولانی تر، در هر صورت با کمی آمادگی و آماده سازی امکانات میتوانید به راحتی و با اعتماد به نفس کامل به سرگرم کردن مهمانان بپردازید و اوقات خوشی را برایشان مهیا سازید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مکان میزبانی شما به خوبی آماده شده است و بعد به این فکر کنید که چه چیزهایی باید فراهم کنید تا مهمانان احساس راحتی و شادی بیشتری داشته باشند و پس از آن کاری کنید که به آنها نشان دهید قرار است در کنار شما اوقات خوشی را سپری کنند.

روش اول:
1 _ تمیز کردن محیط: با تمیز کردن محیط شروع کنید، با تمیز بودن اتاق ها حس خوب و خوش آمدگویی را به مهمانان انتقال میدهید. روی بخش هایی تمرکز کنید که مهمانان زمان بیشتری را در آنجا سپری میکنند مثل: حمام، تخت خواب و... و همچنین به ورودی های اتاق و راهروها توجه خاصی نشان دهید.اتاق ها باید به خوبی گردگیری شده و تمیز و خوشبو باشند.
-    به رو تختی توجه کنید که تمیز و زیبا باشد.
-    حتما در حمام حوله های تمیز قرار دهید که خوشبو و بدون لک باشند.
2 _  تمام وسایل رفاهی و پذیرایی را تدارک ببینید.
اطمینان یابید همه چیز در دسترس است، میوه، نوشیدنی و سایر نیازها مثل دستمال کاغذی. همه چیز باید در زمانی که مهمان سفارش میدهد سریع در اختیار وی گذاشته شود.اگر از پر بودن انبار از این گونه منابع اطمینان داشته باشید، با اعتماد به نفس بیشتری پذیرای مهمان ها خواهید بود.
-    حتما به موقع و دقیق تمام لوازم را بررسی کنید. مثل شامپو، صابون، دستمال کاغذی و....
-    هر چیزی که در منوی پذیرایی نوشته شده است، باید از قبل از ورود مهمان تهیه شده باشد.
3 _  تمام جزئیات را بررسی کنید.
برای بخش های سالن های کنفرانس و پذیرایی هتل ها که مهمان ها در مدت کوتاهی در کنارتان هستند، باید قبل از ورودشان همه تجهیزات را بررسی کنید و اطمینان یابید که همه چیز به درستی کار میکند.مثلا برای پخش موزیک و یا استفاده از میکروفون باید بررسی کنید که صدا به خوبی در همه جای سالن پخش شود. تمام نورها باید بررسی شوند.تمام ساعت ها باید دقیق باشند و تمام کنترل ها باید شارژ باشند.
4 _ فضا را به خوبی سازماندهی کنید.
مثلا در سالن جشن که معمولا مهمان ها با هدایایی برای میزبان وارد میشوند، باید از قبل مکان مناسبی را برای تحویل کت ، کیف، چمدان و هدایا در نظر گرفته باشید.در اتاق مهمان نیز جای این وسایل باید به خوبی تعبیه شده باشد.
-    به محض ورود مهمانان سعی کنید از وسایلشان به خوبی محافظت کنید و در حمل وسایل کمک نمایید تا حس بسیار خوبی به آنها منتقل شود.
-    به اندازه کافی جالباسی و آویز لباس در کمد اتاق مهمان قرار دهید.
-    برای طبقه بندی بخش بار مسافر هزینه کنید.
5 _ فهرست دقیق مهمان ها را داشته باشید.
فهرست دقیق و جای مهمان ها را مشخص نمایید تا احساس رفاه بیشتری داشته باشند.در همایش ها و جشن ها باید حتما تعداد منطقی را در بگیرید.بیش از ظرفیت سالن مهمان نپذیرید تا در فضایی مناسب امکان پذیرایی عالی از مهمانان فراهم باشد و آنها نیز احساس رضایت نمایند.
6 _ بخش هایی از ساختمان را که نباید به آنها وارد شوند، مؤدبانه متذکر شوید و در عوض آنها را تشویق به بازدید از بخش های مورد نظر خود نمایید مثل باغچه، کافی شاپ، رستوران و جاهایی که برای سرگرمی مهمانان در نظر گرفته اید.

روش دوم:
طرح ریزی جزئیات:
تنظیم کردن منو : در مورد انواع غذاهایی که میخواهید برای مهمانان سرو کنید خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید.  در مورد پیش غذاها، دسرها و تناسب آنها با غذای هر وعده تصمیم درست اتخاذ کنید و برای سرگرم کردن مهمانان مثلا در زمان شام، موسیقی مناسبی را انتخاب کنید.برای مهمانانی که اقامت طولانی مدت دارند، نقشه مکان های توریستی و بلیط های با تخفیف مهیا کنید. فیلم های سرگرم کننده برای نمایش در ساعات خاص تدارک ببینید.

روش سوم:
در هر لحظه اطمینان یابید که مهمانان احساس خوب و مثبتی دارند.
-    به خوبی و با گرمی به مهمان ها خوش آمد بگویید.مثل: مفتخریم که به اینجا تشریف آوردید." با گرفتن وسایلشان در بدو ورود و کمک به آنها و پیشنهاد نوشیدنی، به آنها نشان دهید که به رفاهشان اهمیت میدهید.
-    برای صحبت با مهمانها وقت بگذارید. اگر این کار را انجام دهید، در طول اقامتشان حس میکنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند.
-    در سمینار ها و جشن ها افراد مهم را بشناسید و خودتان را معرفی کنید و بیان کنید در هر لحظه آماده انجام درخواستهایشان هستید.
-    میزبانی شاد و انعطاف پذیر باشید.حس شما به کاری که انجام میدهید بسیار حائز اهمیت است.نگرش مثبت و انعطاف پذیر شما به خصوص در مواردی که چیزی طبق برنامه پیش نمیرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نیز میشود.پس همیشه لبخند داشته باشید.

ز