هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتل های خاص ایرانی

تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید در اتاقی در دل کوه، در بین صخره ها، در قلب کویر و یا بر روی دریا بخوابید یا غذای خود را در رستورانی کپری صرف کنید؟ اگر حق انتخاب داشته باشید ترجیح می دهید در هتلی شیک، گران قیمت اقامت کنید یا جایی غیرعادی ولی لبریز از هیجانات بیشتر؟ همان طور که زیبایی شهری که به آن سفر می کنید برایتان مهم است، جذابیت هتلی که قرار است در آن اقامت کنید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

به گزارش هتل یار هتل های جالب و عجیب در تمام دنیا طرفداران خاص خودش را دارد و صنعت هتل سازی در ایران نیز با ایده ها و طرح های شگفت انگیز برای جلب توجه این علاقه مندان با استفاده از طراحان خوش ذوق در مکان هایی عجیب و یا با معماری خاص، هتل های تازه جالب وعجیبی را بنا کرده اند. این هتل های عجیب و جالب همواره برای مسافرانشان خاطره ای درجه یک و متفاوت را رقم می زنند. در اینجا 5 هتل جالب و عجیب ایران را به شما معرفی می کنیم:

1- هتل لاله کندوان تبریز



این هتل در بین صخره های طبیعی با معماری منحصر بفرد در دل کوه در قلب روستای کندوان تبریز با قدمتی
فراوان واقع شده است و سومین هتل صخره ای جهان و یکی از جاذبه های توریستی ایران به شمار می رود. با
اقامت در هتل لاله کندوان می توانید تجربه ای متفاوت داشته باشید و به دور از هیاهوی شهر، هوای سالم تنفس
کنید و از طبیعت کوهستانی و زیبای آن لذت ببرید. این هتل در نوع خود بینظیر است و به همین دلیل همواره
طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به خود مجذوب می کند.


2- هتل قلعه گنج کرمان


در زمان های قدیم کپر نماد فقر و زاغه نشینی بوده است ولی این هتل نماد کپر را از فقر به ثروت تغییر داد. هتل قلعه گنج، اولین هتل کپری ایران در منطقه قلعه گنج جنوب استان کرمان می باشد که به علت معماری منحصر به فردی که دارد در منطقه به هتل توپ نیز معروف است. مردم قلعه گنج مردمی خونگرم از اقوام پارس، بلوچ، عرب و بختیاری هستند که علی رغم دشواری های زیاد شیوه زندگی آنها در کنار پوشش، گویش و فرهنگ غنی آن ها جذب کننده گردشگران بسیاری به منطقه می باشد.

3- هتل کویری بالی خور و بیابانک


هتل بالی در دل کویر مرکزی ایران در شهرستان خور و بیابانک واقع شده است و در حال حاضر یکی بزرگترین هتل های کویری کشور به شمار می رود. در این هتل همه چیز رنگ کویر و سادگی به خود دارد. طراحی و چیدمانی کاملاً سنتی با دیوارهای کاهگلی به همراه طعم خوش غذاهای لذیذ سنتی که یاد گذشتگان را در ذهن تداعی می کند. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی کویر نوردی کنید و یا به تماشای جاذبه های کویری شگفت انگیز و سحرآمیز بنشینید.


4- هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه

این هتل در شرق کرمانشاه بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان، در دامنه ی کوه بیستون، مقابل اثر تاریخی فرهاد تراش در دل هشتمین اثر جهانی ایران زمین به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه کوهستانی و خوش آب و هوا قرار دارد. مجاورت با طبیعت کوهستانی، تلفیقی از معماری مدرن و سنتی، قرار گرفتن در سایت جهانی بیستون و چشم اندازهای منحصر بفرد مشخصه هایی هستند که گردشگران و توریست های زیادی را جذب خود کرده اند و اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای مسافران این هتل به ارمغان می آورند.


5 . هتل ترنج کیش

این هتل در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ای بکر بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد و اولین هتل روی آب، خاورمیانه و ایران است که نمونه اش را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می توان دید. در ساخت این هتل بسیار تلاش شده که به محیط زیست آسیبی نرسد به همین دلیل مصالح هتل مطابق با استانداردهای روز دنیا و بی ضرر برای محیط زیست می باشد. همچنین وجود یک موج شکن طبیعی در محدوده هتل باعث شده که این منطقه موج شدید یا طوفان نداشته باشد
ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.