هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتل های لوکس تهران


افراد پیش از سفر به هر شهری، در مورد محل اقامت، روش جابه‌جایی و یا هر مورد دیگری که برای سفر مهم باشد مطالعه و پرس و جو می‌کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا،افراد با توجه به تحقیقات خود در مورد محل اقامت خود، با توجه به نتایجی که از تحقیق خود به دست آورده‌اند اقدام به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما می‌کنند. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ایران، مسافران فراوانی را سالانه پذیرا است. حال این سوال پیش می‌آید که بهترین هتل‌ها برای اقامت در این شهر کدام هتل‌ها هستند؟ در این مطلب به معرفی برترین هتل‌های شهر تهران، همراه با عکس‌ها و مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل اسپیناس تهران


هتل پنج ستاره اسپیناس به عنوان اولین هتل پنج ستاره شهر تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود. این هتل با موقعیت مکانی مناسب و نیز تجهیزات مدرن از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل اسپیناس دارای ۲۲۴ اتاق است که این اتاق‌ها با تجهیزات بسیار مدرن و با امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تلویزیون LCD و نیز دسترسی به شبکه‌های خبری ماهواره‌ای اقامتی دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز خرید، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سالن همایش اشاره کرد.

هتل استقلال تهران


هتل استقلال، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران است که در شمال تهران و مشرف به کوه‌های البرز واقع شده است. این هتل دارای دو برج غربی و شرقی بوده که در مجموع با ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت با امکانات رفاهی کامل، از سایر مراکز اقامتی متمایز شده است. یکی از مزیت‌های این هتل، نزدیکی به مراکز تاریخی و تفریحی مانند تله کابین، پارک ملت و مجموعه فرهنگی سعدآباد است. هتل استقلال همچنین دارای فروشگاه‌های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه‌جات، کلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی و فرانسوی است.

هتل آزادی تهران


هتل پنج ستاره آزادی تهران یکی از مدرن‌ترین هتل‌های کشور است. این هتل در سال ۱۳۹۱ و با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان توسط متخصصانی از کشورهای سوئیس، ایتالیا و چین مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آزادی در همسایگی نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما و مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارند به گونه‌ای که مسافران قادرند از بین شش نوع مختلف، اتاق متناسب با سلیقه و تعدادشان انتخاب کنند.

هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین رستوران بوده که از جمله آنها می‌توان به رستوران ایرانی ۲۴ ساعته، رستوران فرنگی، رستوران ایتالیایی بیچه و هفت سالن چند منظوره مختلف اشاره کرد. از امکانات دیگر هتل پارسیان آزادی می‌توان به مرکز تجاری با محصولات مختلف چرمی، فرش و تابلو فرش‌ها اشاره کرد.

هتل نووتل تهران


هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور بوده که در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران- قم و در ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار یکدیگر است که یکی هتل ایبیس و دیگری هتل نووتل است. هتل نووتل، محلی بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد تعویض پرواز را دارند و بایستی برای مدت کوتاهی در نزدیکی فرودگاه اقامت کنند. این هتل دارای ۳۰۰ واحد اقامتی، رستوران و کافی‌شاپ‌های بین‌المللی، چندین سالن همایش و نیز پارکینگ رایگان است.

هتل اسپیناس پالاس تهران


هتل اسپیناس پالاس ، یکی از شیک‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است که با معماری خاص و فوق‌العاده خود در سال ۹۴ افتتاح شد. این هتل در بهترین منطقه تهران، و بر روی تپه‌های مرتفع سعادت آباد قرار گرفته و یکی از مجموعه هتل‌های اسپیناس است. هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه و با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ اتاق و سوئیت با امکانات روز رفاهی و طراحی فوق‌العاده احداث شده است. از دیگر امکانات این هتل مجلل می‌توان به مجتمع ورزشی، چندین سالن همایش، رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و سنتی و سالن تنیس اشاره کرد.

ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.