هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

معرفی هتل های ارزان باکوپ

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و بزرگترین بندر این کشور است و از جمله مناطق نفت خیز جهان می‌باشد. در سال ۲۰۰۰ بافت قدیمی باکو در کنار سرای شروانشاهان و همچنین قلعه دختر به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیدند. از آنجا که پیوند تاریخی بسیاری بین ایران و آذربایجان وجود دارد، ایرانیان با سفر به این شهر احساس غریبی نخواهند کرد چون هنوز در گوشه و کنار آن آثاری از فرهنگ ایرانی یافت می‌شود. در این بخش از معرفی هتل‌ها، هتل های باکو را معرفی می‌کنیم که ارزان‌تر هستند و قیمت مناسب‌تری دارند و همچنین به معرفی امکانات و خدماتی که هر هتل برای مسافران خود قرار می‌دهد می‌پردازیم.

هتل تراس (Terrace Hotel)


این هتل با مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۹۰۰ متر فاصله دارد و نزدیکترین ایستگاه مترو، در فاصله یک کیلومتری آن قرار دارد. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مناسب هستند و در همه اتاق‌ها تلویزیون وجود دارد.


یکی از ویژگی‌های برجسته اتاق‌های این هتل داشتن تراس یا بالکن است. لوازم بهداشتی نظیر سشوار و دمپایی‌های اختصاصی در این هتل یافت می‌شود. این هتل دارای دوچرخه یا ماشین کرایه‌ای نیز است.

فاصله این هتل با مرکز باله و تئاتر آذربایجان ۲.۴ کیلومتر است و همچنین ۱۵ دقیقه از این هتل تا فرودگاه حیدر علی اف فاصله وجود دارد.


  • آدرس: خیابان 10 B بابک (Babek) باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای فای (رایگان)، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، سرویس اتاق، خدمات پرداخت الکترونیکی، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، در اتاق سیگار ممنوع، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-ترکی-روسی-آذربایجانی)، سیستم گرمایشی.


هتل شمس مینی (Shams Mini - Hotel)


این هتل در ۹ کیلومتری مرکز فرهنگی حیدر علی اف قرار دارد و پارکینگ خصوصی رایگان در محل وجود دارد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون و حمام خصوصی هستند.

فاصله این هتل با مرکز باله و تئاتر آذربایجان ۱۲ کیلومتر است. نزدیکترین فرودگاه بین المللی فرودگاه حیدر علی اف، در ۸ کیلومتری آن قرار دارد.


  • آدرس: خیابان ۴۹ دپوپات، AZ1040 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، باغ، سرویس اتاق، خشکشویی، فکس و فتوکپی، صرافی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، وای فای (رایگان)، اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه، سرویس اتاق، خدمات خدمتکار روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته.

هتل نور ۲ (Nur-2 Hotel)


این هتل در منطقه Bailov قرار دارد و تمام اتاق‌ها دارای بالکن با منظره‌ای از شهر باکو و مرکز شهر است. این هتل با تهویه مناسب با طرح‌های زیبای چوبی ساخته شده است و هر اتاق دارای تلویزیون و امکاناتی برای درست کردن چای و قهوه و همچنین حمام اختصاصی وجود دارد.


غذاهای بین‌المللی نیز در این هتل سرو می‌شود. از این هتل تا میدان چشمه باکو و کاخ ریاست جمهوری ۵ دقیقه با ماشین راه است و با فرودگاه باکو ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

  • آدرس: خیابان ۳۹ الدر و عبدالله علی بیوولار ،AZ1000 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، اینترنت، سرویس اتاق، خشکشویی، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی، اجاره خودرو، اجازه ورود حیوانات خانگی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه

هتل کنسول (Consul Hotel)


این هتل در مرکز شهر باکو قرار دارد و اتاق‌های آن دارای تهویه مناسب اند. این هتل در کنار پارک آتاتورک قرار دارد و پیاده‌روی تا مترو دو دقیقه زمان می‌برد. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی حمام است.


مهمانان می‌توانند از غذاهای اروپایی و آذربایجانی که در رستوران این هتل سرو می‌شود لذت ببرند و همچنین صبحانه هر روز سرو می‌شود. پارک و مرکز خرید گانجیک در عرض ۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل در دسترس شماست و باغ وحش باکو و استادیوم توفیق بهاراموف در ۷ دقیقه ای از هتل کنسول قرار دارد.

  • آدرس: خیابان حسن علی اف 92C
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۳۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای فای (رایگان)، پارکینگ، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۳ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران.

هتل باکو پلس (Baku Palace Hotel)


این هتل در فاصله ۵ دقیقه ای از شهر قدیمی باکو و برج Maiden واقع شده است و اتاق‌های آن مجهز به Wi-Fi رایگان است. همه اتاق‌ها دارای بالکن و حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. از هتل ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل دریای خزر راه است و همچنین میدان چشمه در ۲۰۰ متری آن قرار دارد.


  • آدرس: خیابان اسلام صفرلی، AZ1005 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای فای (رایگان)، پارکینگ، شاتل فرودگاه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی-هلندی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران، اجازه ورود حیوانات خانگی، سرویس‌های شاتل در صورت درخواست

هتل کرات این (Karat Inn Hotel)


این هتل که در بخش مرکزی شهر قرار دارد و دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا است با  سالن کنسرت حیدر علی اف، پارک زمستانی و ایستگاه اصلی باکو با پیاده‌روی ۵ دقیقه فاصله زمانی دارد. این هتل دارای رستوران بین‌المللی است و غذاهای آذربایجانی و ترکی نیز سرو می‌شود.

در این هتل همچنین وای فای رایگان است و لوازم بهداشتی مرتبط به سرویس بهداشتی و حمام در آن مهیا است. با ایستگاه مترو ۲۰۰ متر فاصله دارد و تمام امکانات شهری در اطراف آن وجود دارد.


  • آدرس: خیابان سلیمان رحیم‌اف، AZ1000 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای فای (رایگان)، پارکینگ، شاتل فرودگاه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی-ترکی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران، سرویس‌های شاتل در صورت درخواست، اتاق ویژه ماه عسل.

برای رزرو هتل های خوب و لوکس از جمله هتل آزادی تهران ، هتل استقلال تهران ، هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .

ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.