در سومین و آخرین بخش از این مطلب آموزشی به ذکر آخرین نکات در چگونگی و نحوه رسیدگی به میهمانان ویژه ( vip ) در هتل میپردازیم.
ملزومات مربوط به خوشامدگویی در
اتاق میهمان باید با فرهنگ و سلیقه او مطابقت داشته باشد. توجه داشته
باشیم که هیچگاه نباید نام میهمان VIP روی تخته وایتبرد و یا تابلوی
اطلاعرسانی هتل درج شود.
واحد انتظامات هتل باید در جریان ورود میهمانان VIP شامل میهمانان دولتی، سفرا و یا مقامات دیپلماتیک قرار گیرد و از سوی دیگر یکی از پرسنل هتل همواره باید برای رفع نیازهای میهمان VIP با او در ارتباط باشد.
فرایند CHECK IN میهمانان VIP
نباید پشت میز پذیرش انجام شود. این اقدام غالبا پس از همراهی وی تا اتاق و
در آنجا صورت میپذیرد و فرمها تا جایی که امکان دارد بایستی توسط پرسنل
پذیرش تکمیل شود.