"استیو
جابز" بنیانگذار فقید کمپانی Apple سوای تمام دستاوردهایش در دنیای
فناوری، افراد را به خلاقانه زندگی کردن تشویق میکرد تا فراسوی مرزها
بیندیشند و به سوی موفقیت گام بردارند. در این بخش درسهایی که صنعت
هتلداری میتواند از تجربیات و سبک مدیریت نابغه تکنولوژی دنیا بیاموزد را بررسی میکنیم.
1
– تجربه میهمان باید در اولویت قرار بگیرد: استیو جابز تاکید زیادی بر
سادگی فرایندها داشت و معتقد بود سادگی میتواند سختتر از پیچیدگی باشد.
استانداردها باید به سادهترین روش تعریف شوند و در راستای ارزش برای
میهمان باشند.
2
– انجام کارها به صورت گروهی : استیو جابز همواره تاکید داشت که کارهای
بزرگ توسط یک شخص انجام نمیشود و این کارها را باید به صورت گروهی انجام
داد. کار گروهی در هتل ستون فقرات تجربه میهمان است و بدون آن تمامی بخشها
با مشکل روبهرو میشود. کار گروهی در
هتل، وفاداری میهمان را در پی خواهد داشت.