هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

روش های جذب مهمان

میتوانید پروژه های بزرگ را بر عهده بگیرید و یا روی جزئیات کوچک تمرکز کنید تا هتلتان به مکانی جذابتر و شایسته تر تبدیل شود.در این راستا کارهای زیادی میتوان انجام داد.در این مقاله 15 روش ساده و کمی مشکل را ارائه میدهیم که منجر به جذب مسافر برای اقامت بیشتر در هتل میشود.قبل از هر چیز ضروری است عامل ایجاد انگیزه در افراد را درک کنید، این روش در افزایش تقاضا برای اقامت در هتلتان ضروری است.پر کردن اتاق ها و فروش آنها به مسافرین ، فرآیند بسیار پیچیده ای است. باید به تمام جزئیات دقت شود.اگر نیازهای مهمان ها را با بهترین قیمت نسبت به رقبایتان برآورده کنید، این موضوع دهان به دهان میچرخد و آمار فروش اتاقها سیر صعودی قابل توجهی خواهد داشت.

تمام کارکنان هتل وظیفه دارند با بهترین روش ممکن، امکانات اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمان فراهم نمایند.هزینه ها باید توسط مالک هتل تامین شود.کارکنان مدیریت و بخش نگهداری هم مسئول ظاهر درونی و بیرونی هتل هستند.دکوراتورهای داخلی موظفند اتاق های مهمان ها را به خوبی تجهیز کنند طوری که محیطی آرام، دلچسب و جذاب را در ذهن تداعی کند. بسیار اهمیت دارد که بهترین افراد را برای مسئولیت های بررسی و رسیدگی به وضعیت مهمانها ، تمیزی اتاق، و رسیدگی به چشم انداز هتل و حفاظت از آن ، در نظر بگیرید.نظارت کامل به تمام امور هتل، وظیفه مدیر داخلی است.

 

1- نوسازی ساختمان

هتلی که سالهای زیادی از آن غافل بوده اند و سن زیاد ساختمان در دید مسافر جلوه گر میشود، برای هیچ مسافری جذابیت ندارد. نوسازی کامل هتل بخش مهمی از سرمایه گذاری است. اگر بودجه کافی برای افزودن به طبقات هتل داشته باشید، به صورت چشمگیری میتوانید ظاهر هتل را تغییر دهید و امکاناتی را اضافه کنید که مسافران به دنبال آنها هستند.

2- ارزیابی مدیریتی

میزان حقوق دریافتی مدیران بالاتر از سایرین است زیرا آنها نسبت به سایر کارکنان، مسئولیت های سنگین تری دارند. اگر مدیری دارید که مهارت ها و شور و شوق لازم را ندارد و نمیتواند نتایج مثبتی ارائه دهد، باید فرد توانایی را جایگزین وی کنید.

3- ارزیابی سایر کارکنان هتل

نگرش حرفه ای و خصوصیات فردی دلپذیر و خوشرویی فرد، جزء مهمترین معیارهایی است که مدیر باید در زمان استخدام کارمندان در نظر بگیرد. کارمندان باید مهارت ها را در نظر بگیرند و بتوانند تمام جنبه های شغلشان را به خوبی بشناسند و انجام دهند. وقتی در حال انجام کار هستند، باید طبع دوستانه ای داشته باشند و همیشه اولویشان این باشد که اگر مهمان به کمک نیاز داشته باشد، اول نیاز مهمان را برآورده کنند و بعد به سایر کارها رسیدگی نمایند. تمام کارمندان، هم کارمندان جدید و هم آنهایی که سالهای زیادی با شما همکاری کرده اند، باید به صورت دوره ای ارزیابی شوند و به افرادی که در کارشان کوتاهی میکنند باید در ابتدا تذکر داده شود و در صورتی که کیفیت کارشان را ارتقا ندادند، باید فرد مناسبی را جایگزین این افراد کنید.

4- دادن اختیار و قدرت تصمیم گیری به کارمندان

آیا چیزی بدتر از این هم هست که وقتی مهمان به کمک نیاز دارد در جواب بگویید:" اول باید با مدیر داخلی هماهنگ کنم تا ایشان در مورد مشکل شما تصمیمی اتخاذ کنند"؟! هر مشکلی که در طول مدت اقامت مهمان در هتل پیش بیاید باید توسط بخش پذیرش و کارمندان هتل برطرف شود.بخشی از این فرایند نیازمند داشتن کارمندان حرفه ای و آموزش دیده است. با آموزش صحیح کارمندان و دادن اختیار و قدرت تصمیم گیری به آنها برای سهیم شدن در حل مسائل و مشکلات مهمانان، میتوانید رضایت مهمان را جلب کنید.

5- اطمینان یابید کارمندان پذیرش در اسرع وقت پاسخگوی مسائل و مشکلات مهمانان هستند.

در کنار دادن اختیار و قدرت تصمیم گیری به کارمندان، باید بهترین سرویس را به مشتری ارائه دهید.وقتی مهمانی تماس میگیرد و از کمبود فشار آب دوش شکایت میکند، یک کارمند وظیفه شناس باید سریعا یکی از کارمندان تاسیسات را به اتاق بفرستد تا موضوع بررسی و حل شود.به هیچ وجه نباید بهانه آورد و یا بیان کرد که پرسنل تاسیسات در زمان صبح به اتاق خواهد رفت و وضعیت را بررسی خواهد کرد.پاسخ های درست و رفع سریع مشکلات مهمان ها، بیانگر این است که تکریم مهمان در عمل انجام میشود و فقط به گفتار نیست.

6- ایجاد روحیه تیمی برای کار مشتاقانه

بهترین خصوصیت یک کارمند، شور و اشتیاق او برای انجام کار است. با انجام آموزش میتوانید به آسانی بر کم بودن مهارت ها فائق آیید اما تزریق روحیه اشتیاق در کارمندانی که در ازای ساعت کاری بالا، دستمزد کمی دریافت میکنند، بسیار مشکل خواهد بود.اشتیاق امری مسری است.داشتن روحیه پر جنب و جوش و طبع گرم برای خوشامدگویی به مهمانان در بدو ورود و یا داشتن چهره ای خندان در برابر مهمان ها در هتل بسیار اهمیت دارد.کارمندان مشتاق، خوب کار میکنند و با اشتیاق و حس مثبت در مورد کارشان صحبت میکنند و امتیازات رفتاری در هتل را ارتقا میبخشند.

7- مهمانان هتل را تشویق کنید تا تجربه اقامتشان در هتل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


با استفاده از وب سایتتان بیشتر با مشتریان آشنا شوید. از طریق نظر سنجی از مشتریان و گفتگو کردن با آنها قبل از خروج، میتوانید از سلائق و ایده هایشان مطلع شوید. مهمانان را تشویق کنید تا کلیپ های ویدئویی و عکس هایشان از اقامت در هتل را به اشتراک بگذارند. نظرشان را در مورد هتل بپرسید و سوال کنید آیا هتل شما را به سایر دوستان و بستگان خود پیشنهاد میکنند یا نه؟

8- همیشه مؤدب باشید و با احترام زیاد با مهمانان برخورد کنید

.
گاهی کنترل خشم در مواجه شدن با مهمان عصبانی بسیار مشکل است .مثلا مهمانی را در نظر بگیرید که یک دلار هزینه اضافه بابت اینترنت بی سیم از او دریافت کرده اید و عصبانی شده و با توهین و پرخاشگرانه با شما برخورد میکند، این فرد تمام انرژی شما را میگیرد اما باید عزت نفس خود را حفظ کرده و حرفه ای و بسیار محترمانه با او برخورد کنید.تا زمانی که با مردم محترمانه برخورد میکنید، معمولا آنها هم آرام و محترمانه برخورد میکنند و چنین صحنه های توهین آمیزی را ایجاد نمیکنند. روش رفتاری شما بیانگر فرهنگ و خانواده ایست که در آن تربیت شده اید.مطمئنا خانواده شما از اینکه از آموزه هایشان برای برخورد صحیح و روش زندگی متمدن مآبانه در جامعه استفاده میکنید، خرسند و مفتخر خواهند بود.

9- هر روز اتاق های مهمانان را بازرسی کنید.


تشک کثیف و لکه دار و یا دیوار کثیف مطمئنا باعث میشود آخرین باری باشد که آن مهمان پا به هتل شما میگذارد. اتاق ها را بررسی کنید و اطمینان یابید همه چیز تمیز و مرتب است و به خوبی در اتاق چیده شده است.

10- اتاق هر مهمان را طوری آماده کنید که حس راحتی و خوشامد به او القا کند.


وقتی شخصی به مسافرت کاری میرود، اتاقش بسیار اهمیت دارد، باید محیط کاری مناسبی برایش فراهم شده باشد و برای سرگرم شدن او باید تلویزیون LCD بزرگ در اتاق گذاشته شود.داشتن اینترنت پر سرعت بیسیم در چنین مواردی ضروری است.کتری برقی و سایر امکانات نظیر دوش مناسب، یخچال کوچک و ماکروفر مورد پسند تمام مهمانان است.

11- بوهای نامطبوع را از بین ببرید . هوای تازه با رایحه مطبوع نیاز مهمانان شماست.


اتاق ها و راهروهای هتل های قدیمی بوی کهنگی میدهند. با تمیز نگه داشتن فرش ها و استفاده از پودرهای تمیزکننده فرش، میتوانید بوی نامطبوع کهنگی را از بین ببرید و یا کم کنید. باید در تمام فضای داخلی از خوشبوکننده های محیطی با انواع رایحه های دلپذیر استفاده شود.

12- بازارهای اینترنتی روش بسیار کارآمدی برای برند سازی و ارتقاء هتل است.

از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی خود در فضای اینترنتی حضور فعال داشته باشید. از یک کمپین ایمیل استفاده کنید تا به مهمانان قبلی هتل دسترسی داشته باشید و آنها را مجددا برای بازدید از هتل دعوت نمایید. میتوانید نرخ های ویژه ای را پیشنهاد دهید و بلیط های تخفیفی برای مناطق دیدنی ارائه کنید و یا هرکار دیگری که فکر میکنید با آن میتوانید مهمان ها را به اقامت طولانی تری ترغیب نمایید.

13- استراتژی های قدیمی و اینترنتی را با هم ادغام کنید.


بازاریابی اینترنتی جالب و جذاب است، با وجود این نباید از روش های تبلیغاتی و متدهای بازاریابی قدیمی غافل شد. در هتل باید تابلوی برجسته ای برای جلب توجه افراد داشته باشد. به تناسب بودجه خود میتوانید در تلویزیون ، رادیو، روزنامه و یا مجلات تبلیغ کنید و حتی رویدادهای خاصی را برای جلب جمعیت مسافر به هتل تدارک ببینید.

14- برنامه های حفاظت محیط زیست را برای هتل تدارک ببینید و آنها را ارتقا دهید.


با وجود اینکه بهترین روش برای حفاظت محیط زیست این است که در زمان ساخت سازه هتل به طراحی و ساختار آن اهمیت داده شود، اما میتوان هتل های قدیمی را هم تا حد زیادی به عنوان هتل های دوستدار محیط زیست تجهیز کرد. سیستم های تهویه هوای قدیمی و سایر دستگاه های پرمصرف انرژی را با دستگاه های جدید جایگزین کنید. هرچند تهیه و خرید محصولاتی که کارایی بهینه و مصرف کم دارند تا حد زیادی پر هزینه است، اما به دلیل کم مصرف بودنشان باعث کاهش هزینه های مصرف آب، برق، گاز و...میشوند و هزینه اولیه تجهیزات در مدت کوتاهی جبران میشود.

15- همه را خوشحال کنید.


هرکاری که در راستای خشنود سازی مهمانان و کارمندان هتل انجام دهید باعث میشود این مکان در نظر همه افراد به مکان دلپذیری برای اقامت و کار تبدیل شود.مهمانان خشنود، نظرات مثبتی را از اقامت در هتل شما انتشار میدهند و سایرین را تشویق میکنند تا از این تجربه زیبا بهره مند شوند.کارمندان خشنود و راضی، با انگیزه بیشتری کار میکنند تا سطح کیفی هتل را ارتقا دهند و از تجربه خوب کار در این هتل برای خانواده، دوستان و بستگانشان صحبت خواهند کرد.
اگر حس میکنید هنوز توانایی بالایی برای اداره هتل ندارید، میتوانید مشاور مدیریتی کارامدی را استخدام کنید تا بهتر از عهده انجام کارها بربیایید.اگر میخواهید بهترین هتل را داشته باشید، باید به این خواسته متعهد باشید،با تلاش و تعهد در این راستا، به نتایج ارزشمندی خواهید رسید.
آیا میخواهید مشتریان بیشتری داشته باشید؟ به نظرتان حالا آن زمانی نیست که باید کار متفاوتی در راستای این هدف انجام شود ؟ بیایید تغییرات را از همین لحظه آغاز کنیم.

در این زمینه هتل استقلال، هتل آزادی ،هتل اسپیناس پالاس و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها ی دیگر تلاش کرده اند که خود را با استاندارد های جهانی مطابقت دهند .

ز

معرفی هتل های نخجوان

نخجوان مرکز جمهوری خودمختار نخجوان است که در خاک جمهوری آذربایجان و در نزدیکی مرزهای شمال غربی ایران قرار دارد. طبق اسناد تاریخی قدمت این شهر به ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد باز می‌گردد و از اینرو، دارای جاذبه‌های تاریخی متعددی مانند غار اصحاب کهف، آرامگاه حضرت نوح، موزه قوچ‌های سنگی، موزه فرش و ... در کنار جاذبه‌های طبیعی گردشگران را برای سفر به این شهر وسوسه می‌کند. البته از آنجایی‌که اقامتگاه مناسب یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها پیش از سفر است، بنابراین، در ادامه این مطلب به معرفی بهترین اقامت‌گاه‌ها و هتل های نخجوان خواهیم پرداخت.

هتل تبریز (Tebriz Hotel Nakhchivan)


هتل تبریز را می‌توان به جرات بهترین مرکز اقامتی نخجوان نامید، زیرا در این هتل مدرن‌ترین امکانات رفاهی مانند اسپا، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و ... برای رفاه حال مسافران تعبیه شده‌اند. همچنین مهمانان هتل می‌توانند هر روزه از صبحانه هتل استفاده کنند. از جمله سایر ویژگی‌های شاخص این هتل می‌توان به قرارگیری آن در مجاورت یکی از بناهای تاریخی نخجوان به نام حمام اسماعیل خان اشاره کرد که به قرن هجدهم تعلق دارد.

هتل تبریز نخجوان در فاصله ۷ کیلومتری از فرودگاه نخجوان و ۱۵ دقیقه رانندگی از دریاچه سد ارس قرار دارد و از اتاق‌های آن می‌توان منظره زیبای کوه‌ها را تماشا کرد.


  • آدرس: نخجوان، میدان دده قورقوت
  • این هتل دارای ۵ ستاره و ۹۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرپوشیده، حمام ترک، ماساژ و اسپا، سونا، باشگاه ورزشی، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی برای هر اتاق، سشوار، تراس حمام آفتاب، حوله، کلوپ کودکان، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، رستوران، سرویس صبحانه در اتاق، پذیرش اختصاصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبدیل ارز، پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، سرویس اتاق، خشکشویی و اتو، فکس و کپی، اتاق کنفرانس، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، فروشگاه، آسانسور، اتاق ماه عسل، خدمات VIP، سرویس اتاق و کارکنان مسلط به زبان‌های بین المللی

هتل دوزداغ ( Duzdag Hotel)


هتل دوزداغ یکی دیگر از هتل‌های لوکس نخجوان است. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به قرارگیری آن در مجاورت کوه‌های نمکی و نیز برخورداری از مراکز درمانی، یا به عبارتی مرکز فیزیوتراپی و آسم تراپی آن اشاره کرد. هر دوی این مراکز به صورت جداگانه در هتل قرار دارند و مهمانان می‌توانند علاوه بر امکانات رفاهی هتل مانند پارک ابی، استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین‌های تنیس و ... در صورت نیاز از خدمات آن‌ّا استفاده کنند.


  • آدرس: هتل دوزداغ در ۱۰ کیلومتری مرکز نخجوان و فاصله ۱۸ کیلومتری از فرودگاه نخجوان قرار دارد.
  • این هتل دارای ۵ ستاره و ۴۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: مراکز درمانی، استخر، ماساژ و اسپا، سونا، باشگاه ورزشی، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی برای هر اتاق، سشوار، تراس حمام آفتاب، حوله، کلوپ کودکان، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، رستوران، سرویس صبحانه در اتاق، پذیرش اختصاصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبدیل ارز، پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، سرویس اتاق، خشکشویی و اتو، فکس و کپی، اتاق کنفرانس، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، فروشگاه، آسانسور، اتاق ماه عسل، خدمات VIP، سرویس اتاق و کارکنان مسلط به زبان‌های بین المللی

گراند هتل (Grand Hotel)


اتاق‌های زیبای این هتل مجهز به امکانات رفاهی مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به سشوار و حوله هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند از غذاهای آذری هتل لذت ببرند. فرودگاه بین المللی نخجوان نیز در فاصله ۳ کیلومتری از این هتل قرار دارد.


  • آدرس: گراند هتل نخجوان در خیابان نقی علی‌اف و در فاصله ۸۰۰ متری از مسجد امام زاده قرار دارد.
  • این هتل دارای ۴ ستاره است.
  • امکانات هتل: شاتل، اینترنت بی‌سیم، فضای عمومی و جداگانه برای افراد سیگاری و غیرسیگاری، پارکینگ رایگان، ورود حیوانات خانگی مجاز است، پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و سرویس اتاق

هتل Avtovagzal


این هتل نیز یکی از بهترین‌های هتل‌های نخجوان است و امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های مجهز به تلویزیون و حمام اختصاصی، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته و ... را در اختیار مهمانان قرا می‌دهد. همچنین، مراکز تفریحی و خرید در مجاورت این هتل قرار دارند.


  • آدرس: نخجوان، خیابان پیشه‌وری
  • این هتل دارای ۴ ستاره است.
  • امکانات هتل: سرویس شاتل، فروشگاه و مینی مارکت، فضای مخصوص افراد سیگاری، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان، میز تور، نگهداری چمدان، رستوران، خشکشویی، کپی و فکس، اتاق جلسه و کنفرانس، کوه پیمایی، برنامه تفریحات عصرانه

برای رزرو هتل های خوب و لوکس از جمله هتل آزادی تهران ، هتل استقلال تهران ، هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .

ز

افتتاح هتل با دو برج مجزا

«خسرو ایرانپور» دبیر اجرایی جامعه هتلداران کشور گفت:

هتل ۴ ستاره جزیره کیش دارای دو برج مجزاست و قرار است که در روز عید فطر افتتاح شود.

وی گفت که در نظر داریم تا از افرادی از جمله معاون گردشگری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس شورای عالی مناطق آزاد کشور در مراسم افتتاح این هتل دعوت کنیم.

ایرانپور بیان کرد:

این هتل دارای ۱۶۰ اتاق و ۴۶۰ تخت است و نامش را از اسامی قدیم بندرعباس گرفته‌اند. در این جزیره ۴۷ هتل وجود دارد یک هتل دیگر هم هست که عضو جامعه هتلداران نیست و یک هتل آماده بهره‌برداری است.


برای رزرو هتل های خوب و لوکس از جمله هتل آزادی تهران ، هتل استقلال تهران ، هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .

ز

تاثیر سریال بر جستجو ی هتل

پس از مراسم افتتاحیه‌ی فصل جدید سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، سایت هتلز (Hotels.com) با رشدی قابل توجه در جستجوی اینترنتی لوکیشن‌های فیلمبرداری سریال روبه‌رو شده است.

ایسلند، که لوکیشن بخش «آن سوی دیوار» (Beyond the Wall) است، افزایشی ۲۸۵ درصدی در مورد جستجو قرار گرفتن نسبت به سال ۲۰۱۴ را نشان می‌دهد.

پخش بازی تاج و تخت از سال ۲۰۱۱ آغاز و از آن زمان تا به حال دائماً بر محبوبیتش اضافه شده است، اما در سال ۲۰۱۴ بود که یکی از اپیزودهای این مجموعه بر قسمت آخر «سوپرانوز» (The Sopranos) پیشی گرفت و به پربیننده‌ترین قسمت یک سریال در شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) تبدیل شد. وب‌سایت هتلز می‌گوید که این همان سالی بود که «که عشق به این سریال، مانند طوفان تمام جهان را فرا گرفت».

همچنین در جستجوی برخی مقصدها در کرواسی نیز رشد مشاهده شده است. شهر اسپلیت (Split) رشدی ۱۲۰ درصدی در سرچ‌ها داشته است. اسپلیت شهری است که کاخ دیوکلسین (Diocletian)، محل اتاق فرمانروایی دناریس تارگرین، در آن قرار دارد. «سیبنیک» (Sibenik)، لوکیشن شهر براووس، نیز حدود ۶۰٪ رشد در جستجوهای اینترنتی داشته است.

وب‌سایت هتلز می‌گوید که شهر سویل (Seville) در اسپانیا که جایی است که صحنه‌های مربوط به دورن در آن فیلمبرداری می‌شود، با ۱۴۵ درصد رشد در سرچ‌ها مواجه شده است.

سرچ‌های مربوط به شهر بلفاست، ۱۲۰ درصد افزایش داشته است. بلفاست در فصل‌های مختلف سریال مورد استفاده قرار گرفته و به گفته‌ی سایت هتلز «این شایعه وجود دارد که در فصل آخر قرار است نقشی بسیار مهم در سریال داشته باشد».

پخش فصل هفتم این سریال شبکه‌ی اچ‌بی‌او، از روز ۲۶ تیر، آغاز شده است.

برای رزرو هتل های خوب و لوکس از جمله هتل آزادی تهران ، هتل استقلال تهران ، هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .

ز

هتل های ارزان بانکوک

شهر بانکوک در حدود دو قرن پیش توسط شاه رامای اول به عنوان پایتخت تایلند بنا شد و اکنون با برخورداری از امکاناتی نظیر ساختمان‌های عظیم، هتل‌ها، مراکز خرید و فرودگاه در کنار حفظ ارزش‌ها، رسوم و بافت سنتی به یکی از کلان‌شهرهای دنیا تبدیل شده است و سالانه هزاران گردشگر از اقصی نقاط جهان و از جمله ایران برای گذران تعطیلات رهسپار بانکوک می‌شوند. به همین منظور هتل های بانکوک متناسب با بودجه و ذائقه گردشگران در این شهر تاسیس شده‌اند و حتی می‌توان با اقامت در ارزان‌ترین هتل‌ها نیز خدماتی با کیفیت مرغوب دریافت کرد. بنابراین، در ادامه روند معرفی هتل‌ها فهرستی از هتل‌های ارزان و برگزیده بانکوک از جانب گردشگران ارائه خواهد شد؛ در ضمن، با کلیک بر روی نام هر هتل به بخش راهنمای هتل در وب‌سایت کجارو هدایت شده و می‌توانید اطلاعات کامل‌تری از امکانات و خدمات هتل به همراه عکس‌ها را مشاهده کنید.

۱. هتل داوین نانا (The Dawin Nana)

این هتل در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های بانکوک به نام سوخومویت (Sukhumvit) قرار داشته و فاصله آن با ایستگاه قطار شهری در حدود ۵ دقیقه به صورت پیاده است. علاوه بر این، تا شعاع ۲ کیلومتری از هتل تعداد بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خرید وجود دارند و مسافت میان فرودگاه بانکوک تا هتل در حدود ۴۵ دقیقه است. همچنین رستوران هتل ۲۴ ساعته دایر بوده و مهمانان می‌توانند از استخر آب شور هتل واقع در پشت بام و اینترنت رایگان در اتاق‌ها استفاده کنند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: راهنمای تهیه و رزرو بلیط، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی

۲. هتل ایبیس بانکوک سیام (ibis Bangkok Siam)

این هتل دقیقا در کنار ایستگاه قطار شهری نشنال استادیوم قرار گرفته است و علاوه بر این، فرهنگسرا و مرکز خرید تنها چند دقیقه با آن فاصله دارند. همچنین اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تخت و اینترنت رایگان بوده و مهمانان می‌توانند از طریق میز تور برای تورهای گردشگری ثبت نام کنند. نکته جالب توجه اینکه برخلاف بیشتر هتل‌ها ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۸۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: محیط خانوادگی، رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی و منوی ویژه گیاهخواری و کودکان، استخر روباز در کلیه ایام سال، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، اتاق جلسه، فروشگاه، امکانات ویژه برای مهمانان دارای مشکلات جسمی و حرکتی، اتاق‌های مخصوص افراد غیرسیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی

۳. هتل سیتی پوینت (Citypoint Hotel)

هتل سیتی پوینت در جوار ایستگاه قطار شهری اسکای‌ترین (Skytrain) قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین هتل‌های بانکوک به شمار می‌رود. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند و چیدمان آن‌‌ها با استفاده از آثار هنری بومی انجام شده است. از جمله سایر امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون‌های تخت مجهز به شبکه‌های کابلی و حمام شیشه‌ای اشاره کرد. رستوران هتل غذاهای بین‌المللی را برای هر ۳ وعده غذایی به مهمانان عرضه می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۵۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس روزانه اتاق، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، نگهداری چمدان، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های مخصوص افراد غیرسیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌‌های انگلیسی و تایلندی

۴. هتل ایبیس بانکوک ریورساید (Ibis Bangkok Riverside)

این هتل یکی از هتل‌های برگزیده بانکوک در سال ۲۰۱۵ میلادی است و در حدود ۳۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی، ۴ کیلومتر از مرکز شهر و ۶/۵ کیلومتر از معبد وات پو فاصله دارد. علاوه بر امکانتی نظیر ماساژ، خشکشویی، میز تورو اتاق جلسه، رستوران هتل با انواع غذاهای بومی و بین‌المللی و نیز منوی ویژه گیاهخواری در هر سه وعده غذایی از مسافران پذیرایی می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۶۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز در تمام سال به همراه حوله شنا، زمین بازی، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی کودکان، ترانسفر رایگان، فضای مخصوص استعمال سیگار، اتاق‌های خانوادگی، امکانات ویژه برای مسافران دارای مشکلات جسمی و حرکتی، اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و تایلندی

۵. هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سوخومویت ۱۱ (Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit 11)

این هتل در یکی از سرزنده‌ترین مناطق شهر و در نزدیکی کلوپ‌ها و مراکز تفریحی قرار دارد. اتاق‌های آن نیز شیک و راحت بوده و مجهز به امکانات جالبی مانند تلویزیون ال ای دی ۴۰ اینچ و دوش ماساژور هستند. در قسمت لابی هتل نیز اتاق بزرگی برای سرو صبحانه، شیرینی‌جات، غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی وجود دارد.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۶۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: کتابخانه، اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس روزانه اتاق، دستگاه‌های اتوماتیک برای تهیه غذا و نوشیدنی، نگهداری چمدان، خشکشویی، اتاق جلسه، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، فضای عمومی و اختصاصی برای استعمال سیگار، امکانات ویژه برای مسافران دارای مشکلات جسمی و حرکتی، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی

۶. هتل سیتادینس سوخومویت ۸ بانکوک (Citadines Sukhumvit 8 Bangkok)

این هتل در منطقه خوش و آب و هوای کلانگ توئی (Khlong Toei) قرار دارد و با توجه به امکانات ارائه شده دارای قیمت معقول و مناسبی است. از جمله مزایای این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، نزدیکی به ایستگاه قطار شهری و دو فرودگاه بانکوک (در حدود ۳۰ کیلومتر)، تلویزیون تخت متصل به شبکه‌های کابلی و نمایشگر دی وی دی اشاره کرد. همچنین مهمانان هتل برای رفع خستگی می‌توانند از سالن ورزشی و ماساژ استفاده کنند. رستوران هتل نیز هر روز صبحانه مفصلی را در سالن یا در اتاق برای مهمانان سرو می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، استخر روباز، پارکینگ و ترانسفر رایگان، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، نظافت روزانه اتاق، خشکشویی، کارکنان مسلط به زبان‌‌های انگلیسی و تایلندی

۷. هتل ویرهاوس بانکوک (The Warehouse Bangkok)

این هتل دارای موقعیت مناسبی برای دسترسی به مراکز مهم شهری است؛ برای مثال، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی در حدود ۵۰ دقیقه و مرکز نمایشگاهی راتاناکوسین و گراند پالاس در حدود ۱۵ دقیقه از این هتل فاصله دارند. همچنین کلیه اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و حمام بوده و رستوران هتل با انواع غذاهای بین‌المللی آماده پذیرایی از مهمانان است.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت رایگان، نگهداری چمدان، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای عمومی و اختصاصی برای استعمال سیگار، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی و انگلیسی

۸. هتل آی‌‌چک این نانا (iCheck Inn Nana)

این هتل یکی از بهترین هتل‌های ارزان در بانکوک است که در نزدیکی ایستگاه قطار اسکای تریت قرار دارد و فقط با ۳۵ تا ۴۰ دقیقه رانندگی می‌توان به مراکز مهم شهری از جمله گراند پالاس و فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی دسترسی پیدا کرد. چیدمان کلیه اتاق‌‌ها با استفاده از مبلمان مدرن انجام شده و از امکاناتی نظیر تلویزیون تخت متصل به شبکه‌های کابلی، گاو صندوق، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و ... برخوردار هستند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۴۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، رستوران، اینترنت بی‌سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه اتوماتیک نوشیدنی، اتاق جلسه، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی

۹. هتل ساکورا اسکای رزیدانس (Sakura Sky Residence)

این هتل در جوار مراکز خرید بزرگ بانکوک و فاصله ۱۹/۳ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی قرار دارد و اتاق‌های آن از امکاناتی مانند تلویزیون تخت، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و حوله برخوردار هستند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۶۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های مخصوص افراد غیرسیگاری، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، چینی و تایلندی

۱۰. هتل چرن هاستل (CHERN Hostel)

این هتل بوتیک از جمله هتل‌های برگزیده بانکوک در سال ۲۰۱۵ میلادی است و مراکز مهم شهری از جمله گراند پالاس، خیابان معروف کائوسان و فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی به ترتیب در فاصله ۱۲ تا ۱۵ دقیقه (به صورت پیاده) و ۴۵ دقیقه با رانندگی از محل هتل قرار دارند.

کلیه اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون تخت متصل به شبکه‌‌های کابلی، سرویس بهداشتی اختصاصی دارای حوله هستند. همچنین علاوه بر اتاق‌های اختصاصی هتل دارای اتاق‌های گروهی (خوابگاهی) نیز است. همچنین در لابی هتل دستگاه اتوماتیک خوراکی و نوشیدنی وجود دارد و روزانه صبحانه از ساعت ۷ آماده سرو برای مهمانان است. البته برای سایر وعده‌های غذایی مهمانان هتل می‌توانند به رستوران‌‌های محلی در اطراف هتل مراجعه کنند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۷۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت رایگان، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی

برای رزرو هتل های خوب و لوکس از جمله هتل آزادی تهران ، هتل استقلال تهران ، هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .

ز