هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

استفاده از تکنیک Upselling برای افزایش فروش در هتل

 

یکی از تکنیک‌های افزایش فروش در هتل و رستورانها Upselling نام دارد.  Upsellingتکنیکی نوین در بازاریابی است.

در Upselling شما به مشتری خود نسخه گران‌تری از خدمات و یا محصولات را ارائه می‌نمایید. به عنوان مثال به میهمان خود پیشنهاد می‌دهید تا به جای اتاق دبل، اتاق‌های سوئیت شما را رزرو کند.

در این روش فروشنده به عنوان مشاور نقش بازی می‌کند و هدف تنها فروش نیست بلکه فروش کالا منطبق بر نیازهای مشتری صورت می‌پذیرد. استفاده از این روش یک رابطه کاملا برد – برد خواهد بود؛ درآمد و سود بیشتر هتل در مقابل رضایت و وفاداری بیشتر میهمان.

نمونه بارز استفاده از این روش در رستوران‌های مک‌دونالد و KFC کاربرد دارد. این دو فروشگاه دارای منوهایی هستند که بجای اینکه یک همبرگر به شما بفروشند، سیب‌زمینی و نوشابه را هم با انتخاب یک منو در اختیار شما می‌گذارند. درست است که انتخاب منو شام گران‌تر می‌شود اما خرید تک تک اقلام گران‌تر از خرید منو شام خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.