هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

روش‌هایی برای تبدیل میهمانان رزروی به مشتریان وفادار در هتل


بر اساس اصول بازاریابی هتل، هزینه جذب مشتریان جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از حفظ مشتریان قدیمی است. همچنین بر اساس نتایج تحقیقات، مشتریان و میهمانان وفادار که خرید خود را تکرار می‌کنند، 67 درصد هزینه بیشتری نسبت به میهمانان جدید پرداخت می‌کنند.

1 - میهمانان را به نام بشناسید و خطاب قرار دهید: این امر نشان دهنده توجه ما به جزئیات است و باعث می‌شود میهمان احساس کند که برای وی ارزش قائل هستیم.

2 - میهمانان را خوشحال و سورپرایز کنید. برای مثال اقداماتی نظیر برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج، ارائه خدمات vip و ...

3 - ثبت و ذخیره اطلاعات تماس و ایمیل میهمانان: ارتباط با میهمان بایستی در تمام طول سال برقرار باشد تا ترغیب شود که هتل را مجددا رزرو کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.