هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

آموزش هتلداری از زبان بنیان‌گذار Apple؛ استیو جابز



"استیو جابز" بنیان‌گذار فقید کمپانی Apple سوای تمام دستاوردهایش در دنیای فناوری، افراد را به خلاقانه زندگی کردن تشویق می‌کرد تا فراسوی مرزها بیندیشند و به سوی موفقیت گام بردارند. در این بخش درسهایی که صنعت هتلداری می‌تواند از تجربیات و سبک مدیریت نابغه تکنولوژی دنیا بیاموزد را بررسی می‌کنیم.

1 – تجربه میهمان باید در اولویت قرار بگیرد: استیو جابز تاکید زیادی بر سادگی فرایندها داشت و معتقد بود سادگی می‌تواند سخت‌تر از پیچیدگی باشد.  استانداردها باید به ساده‌ترین روش تعریف شوند و در راستای ارزش برای میهمان باشند.

2 – انجام کارها به صورت گروهی : استیو جابز همواره تاکید داشت که کارهای بزرگ توسط یک شخص انجام نمی‌شود و این کارها را باید به صورت گروهی انجام داد. کار گروهی در هتل ستون فقرات تجربه میهمان است و بدون آن تمامی بخش‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود. کار گروهی در هتل، وفاداری میهمان را در پی خواهد داشت.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.