هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

10 ساختمان تاریخی که به هتل تبدیل شده اند ‏

هر روز این اتفاق نمی افتد ، شما نمی توانید هر روز که بیدار می شوید داخل یک کاخ امپراطوری رومی یا یک کارخانه شکلات ، یا یک صومعه قدیمی باشید. اما این فرصت را دارید در سفرهای آینده خود تجربه اقامت در یک ساختمان با تاریخی دیرینه را داشته باشید. ساختمان هایی که با چهره قدیمی اما امکاناتی مدرن در انتظار خوش آمدگویی به میهمانانشان هستند.

با لست سکند همراه باشید تا با ده ساختمان تاریخی که امروزه به هتل تبدیل شده اند آشنا شوید.

  1. هتل اینترکانتیننتال مارسی دیو ( Intercontinental Marseille Hotel Dieu ) – مارسی – فرانسه

هتل اینترکانتیننتال مارسی – هتل دیو در منطقه تاریخی شهر مارسی و در یک ساختمان مربوط به قرن 18 قرار دارد. با چشم اندازی زیبا از بندر و در اتاق هایی که بسیار لوکس چیده شده اند اصلا متوجه نخواهید شد در یک بیمارستان قدیمی اقامت دارید. این دیوارها تاریخی پشت خود دارند ، تاریخی که به سال 1188 باز می گردد زمانیکه این ساختمان یک بیمارستان برای مراقبت از کودکان رها شده یا مهاجران بود. با 194 اتاق و دو رستوران ، یک مرکز اسپای مدرن همراه با سونا و حمام و استخر سرپوشیده ، این ساختمان تاریخی امروزه اقامتی مدرن و لوکس را برای میهمانانش همراه دارد.

  1. هتل میلو ( Milu Hotel ) – فلورانس – ایتالیا
هتل میلو ترکیبی از گذشته و آینده را در یکجا به شما نشان می دهد. یک عمارت تاریخی که 22 اتاق با طراحی منحصربه فرد دارد. اتاق هایی که اگرچه در یک ساختمان قدیمی قرار گرفته اند اما چهره ای لوکس و مدرن دارند. این عمارت پنج طبقه است که هر طبقه توسط پلکانی که به سبک قرن نوزدهم ساخته شده اند به یکدیگر متصل شده اند. این پلکان اصلی به پشت بام می رود ، جایی که میهمانان می توانند در تراس آن بنشینند و دوردست ها را تماشا کنند و نمایی پانورامیک از شهر را ببینند
  1. هتل هایلاین ( High Line Hotel ) – نیویورک

ساختمان قرن نوزدهم که به سبک گوتیک با دیوارهای آجرقرمز ساخته شده است در گذشته یک کلیسای اسقف بود اما امروزه به یک هتل شیک در عین حال آنتیک تبدیل شده است. تصویر کارکنانی که در لباس های سفید و مشکی در این ساختمان تاریخی ایستاده اند و شما را با تبلت هایی که در دست دارند راهنمایی می کنند بسیار جالب خواهد بود. در این هتل کلکسیونی از کتاب های قدیمی نیز وجود دارد که در کنار دستگاه تایپ قدیمی قرار گرفته اند. هرچند علاقه مندان به مطالعه آنها باید در کنار همان دستگاه تایپ بایستند و کتاب را بخوانند.

  1. هتل گرناری (The Granary Hotel) – وروتسواف – لهستان

وقتی در رستوران هتل گرناری نشسته اید می توانید تاریخ و گذشته آن را حس کنید ، سقف بلند و دیوارهای آجری که در قرن 16 یک انبار غله بوده است. حالا با همان تم به یک هتل لوکس پنج ستاره تبدیل شده است که فقط چند قدم از میدان اصلی شهر قدیمی وروتسواف فاصله دارد. روی دیوارهای این هتل می توانید تصاویری سیاه سفید از گذشته ببینید.

  1. هتل وستیبول پالاس ( Vestibul Palace ) – اسپلیت – کرواسی

شاید تصور اقامت در میان دیوارهایی که 1500 سال عمر کرده اند کمی دور از ذهن برسد ، اما در هتل وستیبول پالاس این امکان پذیر است. هتل وستیول پالاس از سه کاخ که مربوط به سه دوره مختلف هستند تشکیل شده است ، داخل این ساختمان ها با دقت بالا بازسازی شده است و امکانات مدرن طرح و طراحی های شیک تری به آن اضافه گردیده است. تمامی امکانات یک هتل مدرن در این هتل با ساختمانی قدیمی وجود دارد.

  1. هتل پاریس باستیل بوتت (Hotel Paris Bastille Boutet) – پاریس – فرانسه

اگر می خواهید رویاهای شیرینی داشته باشد شاید باید در یک کارخانه شکلات اقامت کنید ! هتل پاریس باستیل بوتت که در منطقه باستیل شهر پاریس قرار گرفته است در سال 1926 یک کارخانه چوب بری بوده است اما این چیزی نیست که این ساختمان را با آن بشناسند بلکه بین سالهای 1944 تا 1983 این ساختمان کارخانه شکلات سازی سوییسی بوده است و به همین دلیل امروزه هنوز اینجا یک هتل شکلاتی به شمار می رود! امروزه سعی شده تا این هتل چهره قدیمی خودش را حفظ کند ، هر چند اتاق ها بسیار ساده ولی مدرن دکور شده اند اما در آسانسورها می توانید کاغذدیواری هایی از جنش کاورهای شکلاتی ببینید و یا تصاویر سیاه سفید از افرادی که در گذشته در این ساختمان به این کار مشغول بوده اند را روی دیوارها مشاهده کنید. همچنین تورهایی برای شناخت هنر چوب بری نیز برگزار می گردد.

  1. هتل کراداک تری ( Craddock terry Hotel ) – لینچبرگ – ویرجینیا

هر ساختمانی داستان خاص خودش را دارد و این بار نوبت داستان کفش هاست. شرکت کرداک شو در ابتدا در سال 1901 پشت این دیوارهای آجری مشغول به فعالیت بوده است. در آن زمان این کارخانه تولید کفش پنجمین کارخانه بزرگ کفش سازی جهان بود. اما با تمام این اسم و رسم ها این ساختمان قدیمی امروزه محلی برای اقامتی لوکس در قلب این شهر شده است.اتاق هایی با سقف های بلند ، پنجره های بزرگ با چشم اندازی رو به رودخانه و سایر جزییاتی که در معماری این ساختمان به کار رفته است ، اقامت در این کارخانه قدیمی تولید کفش را دلنشین ساخته است. هرچند این ساختمان هنوز گذشته خود را فراموش نکرده ، می توان در قلب آن دکورهایی دید که از کفش و یا جعبه کفش درست شده اند.

  1. هتل ریفاینری ( Refinery Hotel ) – نیویورک

اگر کارخانه کفش سازی به دل شما نمی نشیند و طرفدار کلاه هستید هتل ریفاینری می تواند انتخاب شما باشد. هتل ریفاینری در قلب منطقه گارمنت نیویورک قرار گرفته است ، هتلی بوتیک که در قرن 19 یک کارخانه کلاه سازی بوده است. از پشت بام این هتل همیشه می توانید چشم اندازی استثنایی از ساختمان امپایر استیت را ببینید. اتاق های این هتل فضای وسیع ، سقف بلند و کفپوشی از جنس بلوط دارند.

  1. هتل لیبرتی ( Liberty Hotel ) – بوستون – ماساچوستاسپورو

چه کسی می تواند تصور کند زندان تا این اندازه شیک باشد و نامی کاملا متضاد با هویتش داشته باشد ، " آزادی" . اما این ساختمان که از سال 1861 یک زندان بوده است می تواند حالا در نقش یک هتل ، آزادی را برای میهمانانش به ارمغان بیاورد. اتاق های این هتل همان سلول های زندان هستند که حالا به اتاق هایی شیک و جذاب تبدیل شده است.

  1. بلموند پالاسیو نازارناس ( Belmond Palacio Nazarenas ) – کوسکو – پرو

هتلی شیک که شما را به گذشته این کشور و زمان امپراطوری اینکاها باز می گرداند. این ساختمان در قرن 17 یک کاخ بوده است که امروزه بازسازی شده و به یک هتل زیبا تبدیل شده است. خیابانی که این هتل در آن قرار گرفته است خود از تاریخی ترین خیابان های شهر محسوب می شود. در حیاط هتل یک فواره بزرگ قرار گرفته است و گفته می شود سنگهایی که در ساخت این هتل یا کاخ پیشین آن استفاده شده است به دوره اینکاها باز می گردد و از یکی از معابد آنها برداشته شده است.

ز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.