هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

«نقش خلاقیت و تکنولوژی در افزایش کیفیت خدمات هتل»



میز پذیرش معمولا اولین محلی است که میهمانان با همکاران فرانت آفیس تعامل می‌ کنند. ارائه خدماتی شایسته در میز پذیرش هتل باعث می‌‌شود تا میهمانان هتل ما را به دیگران پیشنهاد دهند و یا برایسفر‌های آتی خود هتل ما را برای اقامتی مجدد انتخاب نمایند. اگر همکاران در میز پذیرش غیر محترمانه رفتار کنند و یا پاسخ مناسبی به خواسته‌های میهمانان ندهند قطعاً میهمانان به مدیریت هتل شکایت کرده و نارضایتی خود را در شبکه‌های اجتماعی نیز ابراز می نمایند و همچنین نباید روی بازگشت مجدد آن‌ها نیز حساب ویژه ای باز کرد.

به همین دلیل است که هتل‌ها همیشه به دنبال شیوه‌هایی خلاقانه هستند برای کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات هستند تا میهمانان از خدمات پیشنهادی رضایت کامل داشته باشند. بنابرین انقلابی درحوزه ی خدمات ‌ به میهمانان در میز پذیرش و با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و خدمات شخصی‌ سازی شده  در راه است.
ز

نظافت و اهمیت آن در هتل ها


نظافت کردن یکی‌ از وظایف اصلی‌ خانه داران در واحد خانه داریهتل است . این امر از آنجایی دارای اهمیت است که میهمانانبرای مدتی‌ در اتاق اقامت می کنند یا از محیط‌های مختلف از جمله رستوران استفاده می‌‌کند و پاکیزگی مکان ها باعث می شود بیشتر از دوره اقامتی خود لذت ببرند.

میزان پاکیزگی اتاق‌ها تاثیر بسیار زیادی بر رضایت میهمان و تجربه اقامت ایشان دارد بنابرین درک میزان اهمیت نظافت در هتل بسیار حائز اهمیت است.

• بهبود چهره هتل در ذهن میهمان

• بین بردن لکه ‌ها از خراب شدن پارچه‌ها جلوگیری می‌‌کند

• با رعایت نظافت و بهداشت در هتل ریسک مریضی ها و عفونت های‌های گوناگون کاهش پیدا می کند

• با کنترل اتاق ها و نظافت آنها ریسک حوادثی از قبیل آتش سوزی و غیره کاهش پیدا می‌‌کند

دوره ‌های زمانی مختلف برای نظافت اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل

روش های متفاوت نظافتی باید در دوره ‌های زمانی‌ مختلف و با توجه به موارد زیر انجام شود:

• میزان خاکی که بر سطح اجسام نشسته است

• میزان رفت و آمد در مکان

• میزان دقت و زمانی که پیش از این برای نظافت آیتم مورد نظر صرف شده است

• موقعیت‌های ویژه نظیر حضور میهمان VIP در محل

• تجهیزاتی که در دسترس است

• مواد و داروهای نظافتی که می‌‌خواهیم استفاده کنیم

• تعداد پرسنل

• توانایی‌های پرسنل

• محلی که باید نظافت شود

• قدمت آیتمی که باید تمیز شود

• طراحی آیتمی که باید تمیز شود

• هزینه ای که برای نظافت باید صرف شود

دور‌ه های زمانی برای نظافت شامل موارد زیر است:

• روزانه: سرویس‌های بهداشتی، اتاق‌های اشغال شده و کف زمین ها

• هفتگی: چارچوب و حاشیه درها

• دوره ای: شامپو کردن فرش‌ها و واکس زدن کف زمین ها

• چک اوت: هر زمان که میهمان چک اوت می‌کند باید همکاران خانه داری تمامی‌ سطوح را تمیز کنند

در واقع روش نظافتی ما بستگی به موقعیت محلی دارد که باید نظافت شود. برای مثال سرویس‌های بهداشتی باید مرتبا کنترل شوند ولی‌ تنها در صورت نیاز نظافت شوند
ز

«نقش خلاقیت و تکنولوژی در افزایش کیفیت خدمات هتل»



میز پذیرش معمولا اولین محلی است که میهمانان با همکاران فرانت آفیس تعامل می‌ کنند. ارائه خدماتی شایسته در میز پذیرش هتل باعث می‌‌شود تا میهمانان هتل ما را به دیگران پیشنهاد دهند و یا برایسفر‌های آتی خود هتل ما را برای اقامتی مجدد انتخاب نمایند. اگر همکاران در میز پذیرش غیر محترمانه رفتار کنند و یا پاسخ مناسبی به خواسته‌های میهمانان ندهند قطعاً میهمانان به مدیریت هتل شکایت کرده و نارضایتی خود را در شبکه‌های اجتماعی نیز ابراز می نمایند و همچنین نباید روی بازگشت مجدد آن‌ها نیز حساب ویژه ای باز کرد.

به همین دلیل است که هتل‌ها همیشه به دنبال شیوه‌هایی خلاقانه هستند برای کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات هستند تا میهمانان از خدمات پیشنهادی رضایت کامل داشته باشند. بنابرین انقلابی درحوزه ی خدمات ‌ به میهمانان در میز پذیرش و با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و خدمات شخصی‌ سازی شده  در راه است.
ز

سالن دریای نور

سالن برگزاری جشن ها و مراسمات دریای نور هتل آزادی تهران:

سالن دریای نور یکی از بزرگترین سالن های فاقد ستون در ایران است که با توجه به نوع چیدمان تا 1000 نفر گنجایش دارد . این سالن محل بسیار مناسبی برای برگزاری کنفرانس ها، همایش های ملی و بین المللی، اجتماعات خانوادگی و ضیافت ها است، همچنین معماری خاص این سالن زیبایی بیشتری به آن بخشیده است . 
هم اکنون رزروهتل کنید


تالار هتل اسپیناس پالاس

بی شک یکی از لوکس ترین هتل ها در تهران برای برگزاری با شکوه و مجلل جشنها و مراسمهای عقد و عروسی ، هتل اسپیناس پالاس  است
این هتل پنج ستاره تازه تاسیس و مدرن که در منطقه سعادت آباد قراردارد از بالاترین استاندارهای روز دنیا در زمینه ساخت ، امکانات و دکوراسیون برخوردار است
تالارپذیرایی هتل اسپیناس با دو سالن جهت برگزاری مراسم هر کدام با ظرفیت بین 300 الی 350 نفر در منطقه غرب تهران قرارگرفته است . تالارهای لوکس و نوساز با دکوراسیون شیک و به روز همچنین استفاده از تجهیزات و کترینگ هتلی از ویژگی های هتل اسپیناس پلاس است.
پذیرایی با مهمانداران تحصیلکرده و با تجربه با ارائه تشریفات لاکچری در سرو شام و میوه ، شیرینی میتواند شب عروسی شما را در ذهن مهمانان شما ماندگار سازد. تالارهای عروسی هتل اسپیناس با مبلمان لوکس و رنگهای شاد همچنین کف پوش های مدرن توانسته است مورد توجه عروس دامادهای سخت گیر و مشکل پسند واقع شود.
استفاده از رنگ بندی های متفاوت در مبلمان و کف پوش ها ، وجه تمایز دو سالن عروسی این هتل از یکدیگر است.
جایگاه عروس داماد در تالارهای عروسی هتل اسپیناس پالاس در سکوی وسط سالن قراردارد . مناسب بودن محل و ارتفاع جایگاه باعث شده تا مهمانان در هر کجای سالن که مستقرباشند دید کافی نسبت به آن دارندشمعدانهای نقره ای با گل ارایی ژورنالی در وسط میزهای پذیرایی قراردارد که دور تا دور آن سرویس مبلمان مهمانان قرارگرفته است
کارشناسان با توجه به منوی قیمت تالارهتل اسپیناس پالاس و مقایسه آن با هتل های شیک و خوب تهران ، این مجموعه را در کلاس قیمت لوکس خود قرارداده اند
استفاده از سیستمهای نورپردازی و امکان رزرو هتل به آسانی و تجهیزات صوتی پیشرفته و بکارگیری بهترین گروه های هنری و موسیقی مجالس شبی مفرح و خاطره انگیز را برای مهمانان و عروس و داماد رقم خواهد زد
اگر شما هم بدنبال برگزاری مجالس عقد و عروسی با تشریفات خاص در لوکس ترین هتل ایران هستید . حتما هتل اسپیناس پالاس در نزدیکی بلواریادگار امام را در صدر لیست بازدید خود قراردهید