هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

هتلداری، معرفی هتل های ایران

هتل1 با هدف معرفی آموزهای هتلداری و معرفی هتل های ایران تا مسافران بتوانند با بهترین هتل های کشور در هر شهری آشنا شوند

جشن تولد خانم امیلی مک سرپرست فنی مسابقات اسکواش در هتل استقلال تهران

با توجه به اقامت تیم های اسکواش کشورهای آسیایی در هتل و همزمانی تولد خانم امیلی مک سرپرست فنی مسابقات اسکواش آسیا 2015 با اقامتشان در هتل استقلال تهران طی هماهنگی صورت پذیرفته واحد روابط عمومی هتل استقلال تهران با فدراسیون اسکواش جشن تولدی برای ایشان با حضور مسئولین فدراسیون اسکوآش ایران و نمایندگان دیگر کشورهای شرکت کننده عصر روز یکشنبه مورخه 02/06/94 در لابی هتل استقلال تهران برگزار گردید که موجب سرور و شادی وی و تیم های همراه گردید. بدینوسیله گوشه ای از میهمان نوازی ایرانی به نمایش درآمد و خانم امیلی در خصوص تمایل به سفر مجدد به ایران گفتند بسیار خوشحال می شویم که در سفر آتی به عنوان توریست به ایران سفر نمایند و به سایر هموطنانش نیز توصیه کرد که به ایران سفر نمایند.
همچنین ایشان به نمایندگی از تیم های آسیایی شرکت کننده از میهمان نوازی، رزرو هتل و میزبانی خوب و شایسته هتل استقلال تهران، از مدیرعامل و کارکنان هتل قدردانی نمود.

جشن تولد خانم امیلی مک سرپرست فنی مسابقات اسکواش در هتل استقلال تهران

با توجه به اقامت تیم های اسکواش کشورهای آسیایی در هتل و همزمانی تولد خانم امیلی مک سرپرست فنی مسابقات اسکواش آسیا 2015 با اقامتشان در هتل استقلال تهران طی هماهنگی صورت پذیرفته واحد روابط عمومی هتل استقلال تهران با فدراسیون اسکواش جشن تولدی برای ایشان با حضور مسئولین فدراسیون اسکوآش ایران و نمایندگان دیگر کشورهای شرکت کننده عصر روز یکشنبه مورخه 02/06/94 در لابی هتل استقلال تهران برگزار گردید که موجب سرور و شادی وی و تیم های همراه گردید. بدینوسیله گوشه ای از میهمان نوازی ایرانی به نمایش درآمد و خانم امیلی در خصوص تمایل به سفر مجدد به ایران گفتند بسیار خوشحال می شویم که در سفر آتی به عنوان توریست به ایران سفر نمایند و به سایر هموطنانش نیز توصیه کرد که به ایران سفر نمایند.
همچنین ایشان به نمایندگی از تیم های آسیایی شرکت کننده از میهمان نوازی، رزرو هتل و میزبانی خوب و شایسته هتل استقلال تهران، از مدیرعامل و کارکنان هتل قدردانی نمود.

آموزش هتلداری از زبان بنیان‌گذار Apple؛ استیو جابز



"استیو جابز" بنیان‌گذار فقید کمپانی Apple سوای تمام دستاوردهایش در دنیای فناوری، افراد را به خلاقانه زندگی کردن تشویق می‌کرد تا فراسوی مرزها بیندیشند و به سوی موفقیت گام بردارند. در این بخش درسهایی که صنعت هتلداری می‌تواند از تجربیات و سبک مدیریت نابغه تکنولوژی دنیا بیاموزد را بررسی می‌کنیم.

1 – تجربه میهمان باید در اولویت قرار بگیرد: استیو جابز تاکید زیادی بر سادگی فرایندها داشت و معتقد بود سادگی می‌تواند سخت‌تر از پیچیدگی باشد.  استانداردها باید به ساده‌ترین روش تعریف شوند و در راستای ارزش برای میهمان باشند.

2 – انجام کارها به صورت گروهی : استیو جابز همواره تاکید داشت که کارهای بزرگ توسط یک شخص انجام نمی‌شود و این کارها را باید به صورت گروهی انجام داد. کار گروهی در هتل ستون فقرات تجربه میهمان است و بدون آن تمامی بخش‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود. کار گروهی در هتل، وفاداری میهمان را در پی خواهد داشت.



روش‌هایی برای تبدیل میهمانان رزروی به مشتریان وفادار در هتل


بر اساس اصول بازاریابی هتل، هزینه جذب مشتریان جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از حفظ مشتریان قدیمی است. همچنین بر اساس نتایج تحقیقات، مشتریان و میهمانان وفادار که خرید خود را تکرار می‌کنند، 67 درصد هزینه بیشتری نسبت به میهمانان جدید پرداخت می‌کنند.

1 - میهمانان را به نام بشناسید و خطاب قرار دهید: این امر نشان دهنده توجه ما به جزئیات است و باعث می‌شود میهمان احساس کند که برای وی ارزش قائل هستیم.

2 - میهمانان را خوشحال و سورپرایز کنید. برای مثال اقداماتی نظیر برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج، ارائه خدمات vip و ...

3 - ثبت و ذخیره اطلاعات تماس و ایمیل میهمانان: ارتباط با میهمان بایستی در تمام طول سال برقرار باشد تا ترغیب شود که هتل را مجددا رزرو کند.



استفاده از تکنیک Upselling برای افزایش فروش در هتل

 

یکی از تکنیک‌های افزایش فروش در هتل و رستورانها Upselling نام دارد.  Upsellingتکنیکی نوین در بازاریابی است.

در Upselling شما به مشتری خود نسخه گران‌تری از خدمات و یا محصولات را ارائه می‌نمایید. به عنوان مثال به میهمان خود پیشنهاد می‌دهید تا به جای اتاق دبل، اتاق‌های سوئیت شما را رزرو کند.

در این روش فروشنده به عنوان مشاور نقش بازی می‌کند و هدف تنها فروش نیست بلکه فروش کالا منطبق بر نیازهای مشتری صورت می‌پذیرد. استفاده از این روش یک رابطه کاملا برد – برد خواهد بود؛ درآمد و سود بیشتر هتل در مقابل رضایت و وفاداری بیشتر میهمان.

نمونه بارز استفاده از این روش در رستوران‌های مک‌دونالد و KFC کاربرد دارد. این دو فروشگاه دارای منوهایی هستند که بجای اینکه یک همبرگر به شما بفروشند، سیب‌زمینی و نوشابه را هم با انتخاب یک منو در اختیار شما می‌گذارند. درست است که انتخاب منو شام گران‌تر می‌شود اما خرید تک تک اقلام گران‌تر از خرید منو شام خواهد بود.